Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 46
  1. #11

    Standaard rare verkooptechniek

    Ik kom ze wel eens tegen als ik op google prijsinformatie wil hebben. Die krijg je dus alleen als je ze er apart voor benaderd. Absurd... Is een eigen keuze van ze maar ik haak dan direct af... Dus qua marketing zou daar heel wat verbeterd kunnen worden.
    Links laten liggen lijkt me het devies!

  2. #12

    Standaard

    Wat ik me dan toch af vraag, hoe is piens ontstaan etc?


    Is hij als klein winkeltje begonnen? Ik vind het ook gek dat mensen er hun spullen blijven kopen, als je een beetje slim bent en je kijkt rond op het internet zie je zo dat praktisch alle andere winkels goedkoper zijn.
    it's better to burn out than to fade away

  3. #13

    Standaard ok

    Ok, ik ben zeer tevreden met de reacties die ik lees.

    Ik vind dat klantvriendelijkheid primeert, ook de niet-tevreden klanten zou men positief moeten proberen te benaderen, maar dat doen ze helemaal niet. Zelfs zijn medewerkers zijn te gek voor woorden, want zij voeren precies uit wat Mr. Piens het grote ego hun beveelt.

    Wat ik idd. ook onmogelijk begrijp is dat die winkel blijft bestaan en soms blijft groeien ???????? Kopen daar dan enorm veel mensen die geen benul van geld hebben ?
    Playing a thousand notes doesn't mean you can play the guitar, playing perfectly in the groove means you can play.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2006
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    831

    Standaard

    Ik laat Piens al jaren links liggen sinds ik met een vriend die toevallig wat donker getint is daar ben geweest. We waren allebei geïnteresseerd in een gitaar maar de desbetreffende verkoper wenste alleen mij te helpen, "dat soort" kocht maar elders. Voor de zekerheid gevraagd of hij dat nu echt meende en daarna naar Key gereden in St. Niklaas... Jammer want ze hadden echt een fantastisch aanbod, Anderson etc. maar op die manier hoeft het voor mij niet.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J-P Bekijk bericht
    Ik laat Piens al jaren links liggen sinds ik met een vriend die toevallig wat donker getint is daar ben geweest. We waren allebei geïnteresseerd in een gitaar maar de desbetreffende verkoper wenste alleen mij te helpen, "dat soort" kocht maar elders. Voor de zekerheid gevraagd of hij dat nu echt meende en daarna naar Key gereden in St. Niklaas... Jammer want ze hadden echt een fantastisch aanbod, Anderson etc. maar op die manier hoeft het voor mij niet.
    ZO een dingen moet je melden:

    http://www.diversiteit.be/?action=onderdeel&onderdeel=7

    Héél duidelijk discriminatie op basis van iemands huidskleur.

    Ondertussen misschien al wat lang geleden.. Ik zou me moeten inhouden om de verkoper een slag op zijn muil te geven eerlijk gezegd

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2006
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    831

    Standaard

    Het was als ik me goed voorheb ergens half jaren 90, ik denk niet dat die persoon er nog werkt. Zo lang ben ik er ook niet meer geweest, die naam is voor mij immer besmet.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J-P Bekijk bericht
    Het was als ik me goed voorheb ergens half jaren 90, ik denk niet dat die persoon er nog werkt. Zo lang ben ik er ook niet meer geweest, die naam is voor mij immer besmet.
    Volkómen terecht. Ik lach heel graag met turken/neger/maaktnietuit-moppen, maar als ik gemeend racisme gewaar word raak ik superpissed.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J-P Bekijk bericht
    Het was als ik me goed voorheb ergens half jaren 90, ik denk niet dat die persoon er nog werkt. Zo lang ben ik er ook niet meer geweest, die naam is voor mij immer besmet.

    Die gevallen ken ik helaas ook bij die winkel.
    Hey, een terneuzenaar, kennen wij elkaar?
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  9. #19

    Standaard piano huren bij piens

    vorig jaar in november huurde ik een piano bij piens. huurperiode 12 jaar aan 200 euro per maand. Ik verlies in juli mijn werk, en zeg de piano bij piens tijdig op (ruim 4 maanden op voorhand). Piens komt de piano afhalen en ik betaal onmiddellijk het vervoer (300 euro). Dit ophalen door piens gebeurde 3 maanden voor het verstrijken van het huurkontrakt. Piens vraagt dat ik het kontrakt respecteer door de volledige termijn te betalen, ik ben bereid dit te doen, kontrakt is kontrakt, maar ik stel hem voor dat door mijn werkverlies ik graag de resterende 300 euro in schijven van 50 wil afbetalen met eventueel een beetje interest. Piens weigert dit resoluut en zegt dat als ik het volledige bedrag niet voor 14 januari 2010 betaald heb, ik grote problemen krijg. Ik kijk mijn kontrakt nog eens na, en hier staat zelfs in dat bij kontraktbreuk (hij noemt het kontraktbreuk) ik 6 (!) maanden extra 200 euro moet betalen, plus gerechtskosten.
    Toch straf, ik ben bereid om het jaarkontrakt volledig te betalen, maar in tijden van crisis waarin iedereen het moeilijk heeft, wil piens geen enkele toegeving doen, zelfs niet als hij hier totaal niets mee te verliezen heeft... hij wil dus eigenlijk het "kontrakt om het kontrakt" "respecteren", bizar als je het mij vraagt, in mijn ogen is dit echt profiteren van de crisis op de rug van de slachtoffers, zal wel dat hij daar zo een grote winkel kan neerplanten, van menselijkheid zal hij het niet gedaan hebben. Opgepast dus als je daar iets huurt, kijk het kontrakt na en als dit een kontrakt is waar hij onaanvaardbare winst kan mee maken als er problemen zijn bij de klant, loop dan hard weg!!!
    vorige week krijg ik zijn nieuwsbrief binnen: hij verkoopt nu ook al toestellen die verwittigen als er politie-flitsters in de buurt zijn... komt daar muziek uit meneer piens?

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Altijd handig toch, tijdens een nachtelijke rit terug van een concertje In NL is het in ieder geval verboden om die radar detector dectors (o.i.d.) in het bezit te hebben, dus dat is jammer voor een deel van z'n afzetmarkt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top