Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Axe FX bevindingen?

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2004
    Locatie
    Dendermonde Belgie
    Berichten
    254

    Standaard Axe FX bevindingen?

    Er zal wel al menig topic over bestaan, maar aangezien de zoekfunctie niet werkt....

    Ik speel in een coverband en denk wel dat dit de geschikte unit hiervoor zou zijn.
    Wat zijn jullie bevindingen, met welke eindversterker gebruiken jullie hem en met welke footcontroler?

    Ultra<->STD 500EURO = het verschil waard?

    Ik speel nu over een bogner XTC, zeer goede versterker, maar niet echt geschikt voor in een covergroep.

    Dus...laat maar horen

  2. #2
    Les Paul R8
    Guest

    Standaard

    Dit topic hoort eigenlijk in racks thuis.

    We hebben een paar maanden geleden een demonstratie en test middag gehad van forumlid Analie-G.

    Persoonlijk vond ik hem erg goed klinken. Het komt dicht bij een echte buizenamp. Wel was het duidelijk dat de PA amp en speakers een enorm verschil kunnen maken. Het belangrijkste voordeel van de Axe-FX is duidelijk de goeie feel. Dit voelt veel meer als een buizenamp dan bijv Line6

    Erg benieuwd ben ik ook naar de Eleven Rack van Digidesign. Die heeft minder mogelijkheden, zowel qua aantal amps en effecten als de hoeveelheid instelparameters. Daardoor is het simpeler om een goed geluid te krijgen, maar kan je misschien net niet krijgen wat je wilt. Verder is deze ook een heel stuk goedkoper (839 euro bij Thomann). Misschien is dit wel wat voor je.

  3. #3
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Useless Bekijk bericht
    Ik speel nu over een bogner XTC, zeer goede versterker, maar niet echt geschikt voor in een covergroep.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  4. #4
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Ik verplaats 'm naar Rackgear.
    Gezocht: Ibanez DE7

  5. #5

    Standaard

    kijk eens in dit draadje: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=119762

    staat genoeg bruikbare info in.

    Morris

    deze gaat op slot, verdere discussie kan in voornoemd draadje.
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top