Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 193 1231151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 1930
  1. #1

    Standaard Mooiste gitaar van GitaarNet 2009!

    Hallo iedereen!

    Eindelijk, na een jaar lang wachten: de 2009-editie van de ‘mooiste/vetste gitaar van GitaarNet’. Ik moet eerlijk zijn: ik had helemaal niet verwacht dat de vorige editie zo’n succes ging zijn. We haalden zelfs het plaatselijke nieuws . Het zou een zonde zijn om het bij één editie te houden natuurlijk.

    Hier de link naar de verzameling van inzendingen:
    http://s403.photobucket.com/albums/p...Gitaarnet2009/

    Voor de nieuwkomers, het principe:

    Iedereen post één (1!) foto van z’n mooiste gitaar, in bezit dus!. Nadien stemmen we allemaal een top 10. De winnaar geniet dan een jaar onschendbaarheid en krijgt de nodige felicitaties (vraag maar aan Barno )

    Dit jaar begin ik iets vroeger omdat er bij de vorige editie toch nog mensen waren die het topic iets te laat in zicht kregen.

    De REGELS:

    -één (1) foto van één (1) gitaar in JE BEZIT, de beauty waarvan je denkt : ‘die moet winnen!’ POSTEN IN DIT TOPIC
    OPMERKING: niet iedereen is even artistiek om één mooie allesomvattende foto te maken van z'n gitaar. Vind je dat één foto niet genoeg is, dan mag je er eventueel nog een paar posten in dit topic. Let wel: tenzij je expliciet zegt welke foto ik moet nemen, neem ik er nadien zelf één uit om te posten op photobucket.
    -op 30 november, ’s avonds 24 uur, sluiten de inschrijvingen
    -nadien mag iedereen stemmen, tot 14 december, 24 uur ‘s avonds
    -iedereen die wil stemmen stuurt één top 10 door van de ‘mooiste gitaar’ vanaf 1 december, een rangschikking van 10 naar 1, in functie van ‘schoonheid’
    -in die top 10 kom je zelf NIET voor en staan liefst 10 verschillende namen (ik ga niemand uitsluiten voor een ‘top 5’)
    -de top 10 mag je posten in dit topic, maar ik zou toch liefst hebben dat je ze me via pm zou doorsturen. Het is gewoon spannender.
    -het excelbestandje met de uitslag en de telling zal nadien beschikbaar zijn
    -de puntenverdeling van je top 10 werkt zo: tiende plaats is één punt, negende plaats twee punten, achtste plaats is drie punten…zo tot de eerste plaats (10 punten)
    -mensen die veranderen van gitaar of foto tijdens het inzenden: dat mag, maar gelieve me dan te verwittigen. Ik ga niet elke dag pagina’s en pagina’s foto’s doorlopen.
    -om het stemmen makkelijker te maken zal ik alle inzendingen op photobucket in een album zetten, zo is alles overzichtelijk. Een link zal dan volgen.
    -Beperk het quoten van foto's om het me wat makkelijk te maken met het sorteren. Dankjewel

    -Belangrijk tov vorig jaar: het heet dan wel de 2009-editie: dat wil niet zeggen dat iedereen een pas aangekochte gitaar van 2009 ‘moet’ posten, of een andere gitaar dan die van vorig jaar ‘moet’ posten. Het zou leuk zijn om wat nieuwe gitaren te zien, dat wel. Met andere woorden: ik ga niemand verplichten om z’n Squier Hello Kitty te posten als er net naast in je gitaarstand een Fender Custom Shop staat. Dat zou niet eerlijk zijn.

    Zo, jullie hebben een volle maand om een zo VET mogelijke foto te posten van je gitaar. Aan het werk
    Laatst gewijzigd door Badman; 29 oktober 2009 om 19:52

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Zeker een goed idee om het nog een keertje te doen! Was idd een succes het vorige jaar.
    Ik denk dat ik wederom niet meedoe. Mijn main Axe is een Music Man Sub1 en dat zijn niet echt moeders mooisten. Verder speel ik voornamelijk op een PRS, die ik zeker in zou zetten want veel mooier dan een PRS Custom wordt het niet. Alleen heb ik een SE, dus zonder de mooie top, en voor die zebra pickups schaam ik me (hoe sommige mensen dat mooi kunnen vinden :P). De kleur is wel briljant: soms blauw, soms groen .

  3. #3

    Standaard

    Niet twijfelen met een PRS man, meedoen!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2009
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    3.823

    Standaard

    ik denk dak wel mee doed, kreeg zoveel goede reacties over mn epiphone, ik pak de headstock wel in in een zakje, is het enige lelijke nog weg ook :P
    Laatst gewijzigd door Ferraririk; 29 oktober 2009 om 16:47

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2007
    Locatie
    Old Vleuten town
    Berichten
    2.460

    Standaard

    Iets zegt me dat ik haast moet maken met mijn zelfbouw. Mijn Fernandes is niet heel erg special
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    112

    Standaard

    Waarschijnlijk geen kans met een simpele strat, maarja ik ben wel de eerste die een foto post :P

    Laatst gewijzigd door Stratocaster; 30 oktober 2009 om 16:06

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Locatie
    Volendam
    Berichten
    825

    Standaard

    Een Epiphone Gibson les Paul ES Custom uit 1996.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    sorry dat ik gilmore schreef! maar ik ben ook niet echt een the doors liefhebber geweest.

  8. #8

    Standaard





    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Hahaaaa, ik zeg lekker niks... Badman, je hebt PM!
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Locatie
    Volendam
    Berichten
    825

    Standaard

    @Ibanez 666: Één foto hè? :P
    Laatst gewijzigd door Portel; 29 oktober 2009 om 21:12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    sorry dat ik gilmore schreef! maar ik ben ook niet echt een the doors liefhebber geweest.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top