Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 23

Discussie: Hngd!!

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Ik heb mijn twijfels of het ebben is, ik denk meer aan rosewood wat opgedonkerd is enfin en schuursporen vind ik ook een beetje jammer.

    Voor wat betreft de frets vlakken, was ik teruggegaan, voor E 700,00 moet die niet weggebracht worden voor een fretbeurd, bij oplevering had hij ervoor moeten zorgen dat die gitaar tip top in orde is.
    Ik kan geen hout herkennen op basis van de kleur, dus ik weet 't niet...
    Yep de frets waren inderdaad wel enigzins een teleurstelling maar dat is gauw verholpen hoop ik, verder is de gitaar zoals verwacht en hier en daar boven verwachting (de hals is uit 1 stuk bijvoorbeeld, en de top ziet er echt heel netjes uit, mooi stuk hout zonder rare dingen)
    Laatst gewijzigd door mrweird; 24 oktober 2009 om 21:21

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Da's geen Gibson brug.
    De stud is te breed op de body en te dik in de brug, en Gibson maakt toch allang geen wired bridges meer?
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    maak is even een foto van de mechanieken, a.u.b.

    volgens mij zijn de t-o-m en stoptail china, ik geloof dat die in zijn advertenties altijd zet dat dit van Gibson zou zijn...
    Klopt helemaal, is uit china. de mechanieken ook. geheel naamloos... Alleen de zadels zijn uit de US of A (als graphtech ze in de US of A laat maken tenminste...)

    Laatst gewijzigd door mrweird; 24 oktober 2009 om 20:56

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.922

    Standaard

    Standaard Graphtech?

    Dat verklaart dan ook de sustain.

    Maar voor 700 Euri alsnog moeten laten vlakken Nee, dat zou ik ook niet accepteren.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Standaard Graphtech?

    Dat verklaart dan ook de sustain.

    Maar voor 700 Euri alsnog moeten laten vlakken Nee, dat zou ik ook niet accepteren.
    Ach ik zit d'r halve avond al op te spelen.. Op die paar fretten na ben ik er helemaal mee in m'n sas, blijft ook verder braaf op stemming etc, ik heb nog eigenlijk nog nooit een gitaar gehad die gelijk nieuw goed was afgesteld.. Naar mijn bescheiden mening is mijn zoektocht naar een goeie LP voorlopig weer gestild. Iemand toevallig nog op zoek naar een leuke Richwood?

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    ... ik heb nog eigenlijk nog nooit een gitaar gehad die gelijk nieuw goed was afgesteld..
    Ik ook niet. En "goed" is in dit geval een uiterst subjectief begrip.
    Gewoon genieten van je nieuwe gitaar, wat is er nou mooier?
    Gefeliciteerd!
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Mooie plank. Het verschil tussen ebben en palisander is af en toe moeilijk te zien. Niet alle ebben is echt zwart. Er zijn variaties tot chocoladebruin. Bij Palisander is donker ook mogelijk. Schuursporen zijn , vind ik , wel een nono.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    De gitaar ziet er inderdaad mooi uit, maar wat Pigro in zijn advertenties zet, maakt die niet waar.

    voor een Customshopkwaliteit, waar hij mee oppert, vind ik het zwaar tegenvallen, schuurkrassen op de toets, frets die gevlakt moeten worden, tegenvallende Epi like tuners (de goedkope versies) en klapperende snaren.

    Op zijn minst had die voor het E 700,00 machinehead oliebadtuners kunnen monteren en na kunnen kijken of de gitaar ok is.

    Ik hoop dat het graphtech zadels en topkam opzitten, ik weet niet of je dat zo kunt zien.

    Als ik dit allemaal lees klinkt het erg Musoland, die met een setje humbuckers en zadels en topkam opgeleukt is en een decall erop leggen en blanke lak erover heen spuiten is ook geen helskarwei.

    Als de TS E 700,00 pietermannen betaalt, behoort die een goede gitaar te krijgen die hem is belooft

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    De gitaar ziet er inderdaad mooi uit, maar wat Pigro in zijn advertenties zet, maakt die niet waar.

    voor een Customshopkwaliteit, waar hij mee oppert, vind ik het zwaar tegenvallen, schuurkrassen op de toets, frets die gevlakt moeten worden, tegenvallende Epi like tuners (de goedkope versies) en klapperende snaren.

    Op zijn minst had die voor het E 700,00 machinehead oliebadtuners kunnen monteren en na kunnen kijken of de gitaar ok is.

    Ik hoop dat het graphtech zadels en topkam opzitten, ik weet niet of je dat zo kunt zien.

    Als ik dit allemaal lees klinkt het erg Musoland, die met een setje humbuckers en zadels en topkam opgeleukt is en een decall erop leggen en blanke lak erover heen spuiten is ook geen helskarwei.

    Als de TS E 700,00 pietermannen betaalt, behoort die een goede gitaar te krijgen die hem is belooft
    Yep, er moet gevlakt worden, maar verder overdrijf je vindt ik. De schuurkrassen zijn op de bovenste frets een paar krasjes waar aan je niet kunt zien of er een andere kleur onder zit, dat bedoelde ik er mee naar aanleiding van de donkere hals vraag. Ja het is graphtech aangezien ik de verpakkingen ed er bij heb gekregen met de originele chinese zadels erin. Wat betreft de tuners heb ik niet gevraagd om iets anders, dus er zitten chinese tuners op want de gitaar komt uit china. En de gitaar blijft prima op stemming en ze voelen goed aan dus ze voldoen.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Yep, er moet gevlakt worden, maar verder overdrijf je vindt ik. De schuurkrassen zijn op de bovenste frets een paar krasjes waar aan je niet kunt zien of er een andere kleur onder zit, dat bedoelde ik er mee naar aanleiding van de donkere hals vraag. Ja het is graphtech aangezien ik de verpakkingen ed er bij heb gekregen met de originele chinese zadels erin. Wat betreft de tuners heb ik niet gevraagd om iets anders, dus er zitten chinese tuners op want de gitaar komt uit china. En de gitaar blijft prima op stemming en ze voelen goed aan dus ze voldoen.
    Als jij er blij mee bent, is dat het beste natuurlijk en ik gun je er erg veel speelplezier mee.

    Ik vind zelf de aankoop van E 700,00 te duur, voor wat je krijgt.

    Een nieuwe Epiphone Les paul custom kost op dit moment rond de E 550,00 en met zadels en topkam van graphtech kom je uit op een eindprijs van rond de E 650,00, waarvan ik zelf denk dat die gitaar niet voor de jouwe onderdoet en indien je beide na een tijd 2e hands zou aanbieden de Epi nog het meeste oplevert.

    dit is niet om op jouw of je gitaar te zeuren, enkel mijn gedachte

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top