Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 24 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 235
  1. #11
    Member
    Geregistreerd
    18 november 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    55

    Standaard

    Gratuliere!

    Nu snap ik waarom je gisteren in complete trance langs me heen fietste
    Band
    High Water http://www.highwater.nl

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.337

    Standaard

    Gefeliciteerd! HOOK en strats zijn goede combinaties. Maarre.... Metal uit een HOOK? Niet met single coils....

    [SPAM ON] zie mijn sig als je op zoek bent naar G12-65s..... [SPAM OFF]
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #13

    Standaard

    Hey Henri, gefeliciteerd kerel!!
    Ja, da's wel iets anders als een JVM!
    Van een Hook krijg je geen spijt!
    Amps: Soldano SLO 100, Marshall JCM800 2210 (1987)en JCM800 2203 (1981), Ceriatone 2555 (2010). Cabs: JCM800 G12T-75, V30. Gibson Les Paul '57 Goldtop VOS Customshop, Gibson Les Paul Classic Premium Plus, Fender 1979 Strat Hardtail, Fender American Standard Strat HSS 2012, Fender American Standard Tele 2011, Warmoth Strat Custom SSS, Ibanez RG7321

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghk123 Bekijk bericht
    Gratuliere!

    Nu snap ik waarom je gisteren in complete trance langs me heen fietste
    Hehe, is dat zo? Het zou inderdaad goed kunnen! Sorry.
    Kom maar 's langs...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Gefeliciteerd! HOOK en strats zijn goede combinaties. Maarre.... Metal uit een HOOK? Niet met single coils....

    [SPAM ON] zie mijn sig als je op zoek bent naar G12-65s..... [SPAM OFF]
    Bedankt. Ik had de ad op MP al gespot, goeie prijs denk ik.
    Misschien kom ik er nog wel op terug.

    Trouwens, ik vind 'm met single coils toch behoorlijk ruig hoor!
    't Is trouwens niet zo dat ik op zoek ben naar die ultra (moderne) metal sound van tegenwoordig. Een beetje Black Sabbath, Metallica, en misschien een snufje System of a Down, dan houdt het wel op. Het meeste is toch rock en hardrock, en dat gaat meer dan prima hiermee.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svdijk Bekijk bericht
    Hey Henri, gefeliciteerd kerel!!
    Ja, da's wel iets anders als een JVM!
    Van een Hook krijg je geen spijt!
    Bedankt Stefan!

  5. #15

    Standaard

    Is de splawn droom over? Het lijkt me toch een heel andere amp waarbij ik denk dat de clean van de hook veel beter is, heb ze alleen maar gehoord nooit door gespeeld moet ik maar eens doen

    Ben ook heel benieuwd naar de demo's

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    De Splawn gaat er misschien nog wel een keertje komen, maar dan wil ik hem wel eerst (uitgebreid) kunnen testen.
    Het clean van de Splawn is misschien niet zo mooi als van de HOOK, maar toch altijd nog beter dan een gemiddelde high gain bak heb ik het idee, maar dat heb ik dan ook alleen maar op Youtube e.d. gehoord.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluesbreaker Bekijk bericht
    Goed man! Welkom bij de familie

    Als je de Captain hebt getest met de 65's van Celestion, geef je dan ff een gil?
    Ik gebruik hem nu met een Bogner 4*12 (recht) met een paar V30's onder en GB's boven. Maarja maarja......is dit het wel.
    Hey Eric, wel ff opletten he Ik heb ze in mijn 2x12'je zitten, ook toen je bij ons kwam bassen

    Vind ze in mijn cab (HOOK 2x12) erg fijn, veel body en redelijk smooth. Iets aan de donkere kant maar niet zompig of ongedefinieerd. Weet alleen niet of ik ze in een Bogner 4x12 zou stoppen, vond ze in de Bogner OS 2x12 veels te veel laag hebben. Denk dat de 4x12 ze wel beter aan kan dan de 2x12, maar het wordt alsnog wel redelijk dik dan.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Heeft één van jullie hem wel 's op een 2x12 Brunetti kast met V30's gehoord?
    Het klonk van de 4 kasten die ik vandaag en gisteren heb gehoord nog het beste. Bovendien is het een heel handzaam kastje, maar met een vol geluid.

    De 2x12 HOOK-cab (= 2x12 Bogner OS?) vond ik ook erg goed klinken toen ik hem een jaartje geleden een keer testte. Een Alnico Gold en een G12H-30 zat erin geloof ik.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    de 2x12 HOOK cab is qua klank niet gelijk aan de Bogner OS 2x12. De HOOK klinkt gebalanceerder qua klank waarde Bogner wat steviger en bonkeriger klinkt.

    De Bogner 2x12 weegt ook meer dan de HOOK 2x12.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Heeft één van jullie hem wel 's op een 2x12 Brunetti kast met V30's gehoord?
    Het klonk van de 4 kasten die ik vandaag en gisteren heb gehoord nog het beste. Bovendien is het een heel handzaam kastje, maar met een vol geluid.
    Ja, dat heb ik. Ik vond de Brunetti 2x12 beter klinken i.c.m. de HOOK Captain top dan de Mesa 2x12, Diezel 2x12, VHT 2x12, Marshall 2x12. De enige die ik NET iets beter vond klinken was de Bogner 2x12 OS (HOOK 2x12 was daar niet aanwezig).

    Uiteindelijk ben ik destijds de winkel uitgelopen met de Brunetti 2x12, omdat ik die lichter, handelbaarder en goedkoper dan de Bogner vond. En de achterkant is deels uitneembaar.

    Als ik de Brunetti 2x12 ergens goedkoop 2e hands kan scoren, koop ik m zo weer!
    Laatst gewijzigd door the sure thing; 16 oktober 2009 om 22:00
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top