Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 26
  1. #1

    Standaard mishandelde bc rich in ere hersteld

    een tijd geleden op de kop getikt, voor 6 tientjes, in slechte staat, nogal mishandeld met de kwast.

    er zat een dikke verflaag op en daaronder bleek tot mijn verbazing een plaat koolstofvezel te zitten, ruw uitgesneden maar gelijmd met een erg sterke lijm, had de brander nodig om het er af te krijgen.
    daarna heeft de body een paar maand in m'n hok gebivakeerd, en ben er maandag weer eens mee begonnen.
    schuren gladmaken, grondlaag en en de kleur er op, vandaag afgebouwd, afgesteld etc.
    originele kleur is het niet geworden wel zo dicht mogelijk in de buurt, hij hoort namelijk origineel parelmoer te zijn maar vind dat maar eens in een spuitbusje, dus nu een effen kleur.



    multiplex, helaas, maar speelt verdomd goed, erg lekkere hals, ook het geluid is er op vooruit gegaan vergeleken bij nieuw, de originele humbucker was namelijk stuk en ik had nog een oude dimarzio liggen, dus brullen wil hij wel.
    denk niet dat ik hem hou, superstrats zijn niet mijn ding, misschien neem ik hem zondag wel mee naar de rommelmarkt in leeuwarden, alleen wat is nou zoiets nog waard?
    uren moet ik niet rekenen, ik heb er weer één gered en dat vind ik ook belangrijk.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2007
    Locatie
    Naaldwijk
    Berichten
    3.290

    Standaard

    o mijn god, wat mooi!

    doet me denken aan: http://i37.tinypic.com/fc1e2g.jpg

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Cool ding, uit de eind jaren tachtig geloof ik. Die halsjes spelen superlekker.
    Die Floyd rip off zijn heel brak maar doen hun ding aardig. Echte waarde hebben ze niet. Dat hebben die warlocks uit die tijd ook niet die waren ook multiplex body. Die van de eerste helft '80 hebben dat niet die zijn uit een stuk hout. Maar hebben ook geen echte waarde. Max €75,-

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Cool ding, uit de eind jaren tachtig geloof ik. Die halsjes spelen superlekker.
    Die Floyd rip off zijn heel brak maar doen hun ding aardig. Echte waarde hebben ze niet. Dat hebben die warlocks uit die tijd ook niet die waren ook multiplex body. Die van de eerste helft '80 hebben dat niet die zijn uit een stuk hout. Maar hebben ook geen echte waarde. Max €75,-
    deze heeft een nep floyd, je kan een klein stukje omhoog en dat is alles, dan ligt hij op de body aan.
    dus niet echt een volwaardige floyd rose, lijkt het meest op een strat trem met een floyd look.
    en 75 euro max?
    mag hopen van niet, deze mag dan wel een refin zijn maar er zit wel een 80's dimarzio in, en die zijn ook wel aardig gezocht.

    ding is echt een plezier om op te spelen, een hele leuke beginner dus.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Ik ken die halsjes door en door, ik kan er echt alles mee. Ik heb nooit een fijnere hals in mn vingers gehad!!

    Die dimarzio heeft de waarde waarschijnlijk verdubbeld!

    Je hebt mijn BC toch wel eens voorbij zien komen?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.826

    Thumbs up

    Die ziet er weer keurig uit Wietse..

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    Mooi opgeknapt Wietse, de verfjob ziet er strak uit. Parelmoer uit een busje kan, als je het laat mengen bij een verfspeciaalzaak. Maar dat is erg duur en je kunt je afvragen of het resultaat goed uitpakt (ooit eens geinformeerd hoe ik wat spuitwerk van een motor bij kon werken.

    75,- lijkt me ook bizar laag voor zo'n gitaar. Misschien een idee om ebay te kijken, om te kijken of deze de afgelopen periode verkocht zijn en wat ze dan opbrengen?
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.173

    Standaard

    Wetende dat er een Dimarzio inzit (welk type?) 125-150.

    MS

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 december 2008
    Locatie
    Mijn kot woont in Antwerpen
    Berichten
    192

    Standaard

    mooi gedaan! niet verkopen op een rommelmarkt, zoiets hoort aan de muur!
    Fender classic player 60's Mexican stratocaster
    Ibanez artcore Af75 tdg Ivory
    Candela n102
    Record king RD-26

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
    Wetende dat er een Dimarzio inzit (welk type?) 125-150.

    MS
    geen idee, dimarzio usa staat er op, komt uit een oude morris SG weg, en daarin was hij ook niet origineel, wel een ongewone looks deze dimarzio.
    op deze foto beter te zien.



    @acousticmats, enig idee hoeveel gitaren ik aan de muur heb?
    en superstrats is niet echt iets voor mij.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top