Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20

Discussie: www.euro-cinema.com

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard www.euro-cinema.com

    We moesten al heel lang een site hebben (stond zelfs in ons contract met het platenlabel) en na een paar slapeloze nachtjes is-ie er dan eindelijk:
    www.euro-cinema.com.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Valt ook niet mee als je al een myspace/Hyves/facebook en twitter hebt.

    Aan de websites zal het niet liggen. Is geen kritiek hoor, vind de website er juist wel okee uitzien. Logo vind ik sterk en de lay out is ook prima.
    De lichtgrijze letters in de kaders op donkergrijs vind ik niet heel goed leesbaar.
    Rock on amigos!

  3. #3

    Standaard

    Ziet er mooi uit. Goed ontwerp. Strakke vormgeving. Wat ik niet in eerste oogopslag kon vinden, wat wel gebruikelijk is op sites van bands en/of artiesten...de discography.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Berichten
    280

    Standaard

    Mooie Site! Ik ben al wel een poosje een Euro Cinema fan dus ik zal m af en toe eens bekijken. Bij mij is het logo niet helemaal scherp. Misschien kan je daar nog wat aan doen?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.340

    Standaard

    ... ik zou ook een item met "gear" invoegen in de site. Daar zijn ook veel mensen geinteresseerd in. Liefst met pics
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard

    Thanks voor de adviezen mannen! (en voor de aardige woorden natuurlijk!)

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2003
    Locatie
    belgie
    Berichten
    1.369

    Standaard

    kutsite!
    nuff said!

    wat hebben jullie trouwens aan jullie label?
    Laatst gewijzigd door gorgasm; 12 oktober 2009 om 21:22
    tmaakt niet uit wat je speelt maar HOE je t speelt
    http://www.facebook.com/pages/fractu...9162201?ref=mf

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard

    ik ook van jou gorg.

    Label... we hebben vooral contact met een label gezocht omdat we erg graag een vinyl release wilden en dat is toch een ander kunstje, ook logistiek en financieel, dan mp3´s of cdtjes. Daarnaast is Hammondbeat een Amerikaans/internationaal label, wat handig voor ons is. De markt voor onze muziek is immers erg klein, dus het schiet totaal niet op als je dan ook nog alleen in Nederland te koop bent. En uiteraard verzorgen ze promotie, distributie etc. Weet niet of ik een rockband met een cd hetzelfde zou aanbevelen, maar voor ons werkt dit goed.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Coole site hoor! Van de grijze letters tegen zwarte achtergrond ga ik inderdaad ook aan de contractknop van m'n monitor draaien... ;-)

    Enne, hoe hebben jullie jezelf nou binnen gekregen bij dat label? (behalve dat ze blijkbaar - en terecht! - jullie muziek ok vonden). Wat hebben jullie daarvoor moeten doen?
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard

    We vonden het sowieso al jaren een gaaf label. Fast 3, Link Quartet, Nick Rossi Set... super cool allemaal. Dus ik heb ze een keer een berichtje gestuurd via Myspace, maar niks op gehoord. Toen heeft Craig Charles (die ons ook weer van Myspace kende) ons nummer gedraaid op de BBC en in de show opgeroepen dat labels ons moesten contacteren - wat natuurlijk erg tof van hem was! En daarna had ik prompt mail van het label. Het hielp denk ik ook wel dat deze nummers geproduceerd zijn door Phil Martin, in die muziekstijl een bekende naam.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top