Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2007
    Locatie
    Oosthuizen
    Berichten
    1.813

    Standaard

    Hi LaurentB,

    Wat een heerlijk warm geluid komt er uit die Hopf.
    De Saez is mij wat te stacato achtig, als ik het zo omschrijven mag.
    Waar ik echter nog het meest jaloers op ben is je gitaarspel :+)
    Religion is the root of all evil (Richard Dawkins)

    Mijn Snake gitaar getest
    Mijn akoestische getest

  2. #12
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk bericht
    Hi LaurentB,

    Wat een heerlijk warm geluid komt er uit die Hopf.
    De Saez is mij wat te stacato achtig, als ik het zo omschrijven mag.
    Waar ik echter nog het meest jaloers op ben is je gitaarspel :+)
    Dank je wel

    Ik had ook bewust een traag stuk opgenomen met die Saez, omdat te demonstreren, dat korte geluid.

  3. #13

    Standaard Saez

    Ik ben zelf alleen in het bezit van een Prudencio Saez, en soms vind ik hem ook aan de dunne kant, die van mij is een model 59. Dat is ook een flamenco gitaar en heb hem gekocht omdat ik viel voor het felle, maar ik mis toch vaak het warme van een 'echte' klassieke spaanse gitaar als ik wat subtieler werk wil spelen. Dus stiekem al eens aan het kijken naar een ander model als aanvulling.

    Ik kan me indenken dat de meeste in deze discussie de voorkeur hebben voor de Hopf. Maar ga maar eens luisteren naar de Flamenco grootmeesters zoals Paco of zo. Er zit veel passie in dat spel en ik denk dat dat zou verzuipen in een te warm klinkende gitaar.
    Dunning Kruger Effect rulez!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    Afgezien van het spel niveau, vind ik de Saez op alle fronten mooier klinken, helderder van toon, die Hopf is mij te wollig in het laag wat dan in mijn opinie ook veel te dominant aanwezig is.
    Mwa...

  5. #15
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robertmolema Bekijk bericht
    Ik ben zelf alleen in het bezit van een Prudencio Saez, en soms vind ik hem ook aan de dunne kant, die van mij is een model 59. Dat is ook een flamenco gitaar en heb hem gekocht omdat ik viel voor het felle, maar ik mis toch vaak het warme van een 'echte' klassieke spaanse gitaar als ik wat subtieler werk wil spelen. Dus stiekem al eens aan het kijken naar een ander model als aanvulling.

    Ik kan me indenken dat de meeste in deze discussie de voorkeur hebben voor de Hopf. Maar ga maar eens luisteren naar de Flamenco grootmeesters zoals Paco of zo. Er zit veel passie in dat spel en ik denk dat dat zou verzuipen in een te warm klinkende gitaar.
    Heeee Robert, jij ook hier??

  6. #16
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beruk Bekijk bericht
    Afgezien van het spel niveau, vind ik de Saez op alle fronten mooier klinken, helderder van toon, die Hopf is mij te wollig in het laag wat dan in mijn opinie ook veel te dominant aanwezig is.
    Hij heeft een dik geluid, ja, beslist niet voor alles geschikt.

  7. #17

    Standaard

    ik vin de hofp toch wat mooier en warmer klinken. geweldig gitaar spel trouwens
    A wise man once said: sometimes you want to give up the guitar, you'll hate the guitar! But if you stick with it, you're gonna be rewarded.

  8. #18

    Standaard Jep!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaurentB Bekijk bericht
    Heeee Robert, jij ook hier??
    jep, eindelijk waag ik me weer eens op een forum, ik heb het idee dat hier tenminste serieus wordt gediscusseerd. Gefeliciteerd met je Prudencio Saez, je spel verdient zo'n gitaar :-)
    Dunning Kruger Effect rulez!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top