Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13

Discussie: bump alert

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard bump alert

    het moet toch mogelijk zijn om vrij simpel een soort bump alert in te bouwen? Dat als je op een topic reageert dat je nog even herinnert word, zoiets in de trand van

    "Het laatste bericht in het topic waar u op wil reageren is reeds 48 maanden oud, weet u zeker dat u toch uw bericht wil plaatsen?"

    lijkt me dat we zo het aantal onnodige bumps wel flink kunnen terugdringen. (want soms hebben ze dus wel zin!)

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    bump

    heren mods? (en dames, sorry)

  3. #3

    Standaard

    Nee liever niet, lijkt me voor niks nodig.


    Nieuw topic: ''wow mongool gebruik toch de ZOEKFUNCTIE''

    Oud topic: '' WOW LEKKERE BUMP HOOR, AHAHAAHAHH''
    it's better to burn out than to fade away

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    dus je hebt liever dat er tien keer per week een onderwerp uit 2003 wordt opgevist met een wazige vraag over een product dat niemand gebruikt en ooit gestart door iemand die al drie jaar weg is?

    en leg het gebruik van het woord mongool ff uit

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    nabij Antwerpen
    Berichten
    1.461

    Standaard

    Ik vind soupero's reactie, alhoewel een beetje vreemd geformuleerd, wel ergens terecht: enerzijds word je aangemaand terug te gaan in de geschiedenis want "je moet zoveel mogelijk de zoekfunctie gebruiken", en anderzijds mag je geen vragen stellen op oude topics die voor jou nog niet helemaal duidelijk zijn, want ben je aan het "bumpen"!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    ik snap er niet zoveel van geloof ik. Ik begon volgens mij met een redelijk duidelijke stelling. Als je een oud topic bumpt en een waarschuwing krijgt dat het een oud topic is, dan kan je even nadenken of je je bericht wil posten. Heeft het zin om te bumpen? of had je niet gezien dat een bericht 4 jaar oud is? (wat bij de meeste bumps het geval is)

    moeilijker is het niet

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Standaard

    Waarschijnlijk doelt Soupero op de fijne lijn tussen "zoeken" en "bumpen"....

    Soms wordt er gemeld dat mensen de zoekfunctie MOETEN gebruiken en aan de andere kant "mag" je dus niet daardoor 'n oud topic nieuw leven inblazen....

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    nabij Antwerpen
    Berichten
    1.461

    Standaard

    Dus eerder als een soort herinnering, "mocht je het niet gemerkt hebben"? Ja daar is nix verkeerd mee natuurlijk, zolang het maar beleefd blijft

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    ja dat bedoel ik... heb me er zelf ook weleens schuldig aan gemaakt, zeker als beginner op t forum, maar nu ook weleens, dat iemand iets bumpt en ik er weer op reageer. (ik kijk meestal t eerst naar "nieuwe berichten" vandaar)

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 augustus 2001
    Locatie
    leeuwarden
    Berichten
    769

    Standaard

    en de zoekfunctie gebruiken betekent niet dat je moet reageren, maar alleen op zoek gaat naar benodigde informatie die in een eerder stadium al is gegeven, zodat je geen nieuw topic hoeft aan te boren.
    wie heeft er nog een groene Cyclone-gitaar te liggen mét handvat?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top