Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2003
    Locatie
    België
    Berichten
    1.252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door --=HANS=-- Bekijk bericht
    Gefeliciteerd!

    Leuk om weer eens een gitaar te zien waar van de gebaande paden wordt afgeweken. Mooie details zoals het fretwerk aan het einde van de toets met de abalone inleg, erg mooi.

    Hij ziet er goed gebouwd uit. Het slagplaatje lijkt me wat aan de kleine kant of is de body erg groot?
    De uit delen opgebouwde nek spreekt mij als lowdenliefhebber natuurlijk ook zeer aan
    Dan ook nog even voor het huishoudboekje: wat kost zoiets nou?

    Veel plezier ermee!
    Bedankt, ik heb graag eens iets anders dan wat als "standaard" aanzien wordt, één van de redenen waarom ik deze heb gekocht idd

    Prijskaartje? Bij Thomann bijvoorbeeld gaan deze aan 1159 euro (zeker niet mis), maar Parker doet blijkbaar een uitverkoop van z'n stock of zo, mij heeft ze (vanuit Amerika) all in iets van een 730 euro gekost, op (door omstandigheden) 3 dagen aan m'n deur geleverd
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Locatie
    Landen
    Berichten
    663

    Standaard

    Erg mooie gitaar!
    De afwerking laat niets te wensen over.
    Hoe ze klinkt, dar ben ik ook nieuwgierig naar: heb ze zelf nooit kunenn bespelen.
    Veel plezier ermee!!!
    Yamaha G90-1 1976, Albert+Muller S3 1999, F Hashimoto W350 1976, F Hashimoto W315, F Hashimoto T520, F Hashimoto G216, Suzuki Three S W5025 1977, Furch JV-61 1996, Harmony Sovereign 1203 1962, Yamaha APX 8A 1991, Marshall as50r, Seagull 6+ CW, LR Baggs M1, LR Baggs Paracoustic DI, Fishman RE, EB 6166, Traynor AM standard

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2005
    Locatie
    Het bij nader inzien toch niet altijd zonnige Brabant.......
    Berichten
    2.084

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baco Bekijk bericht
    Bedankt, ik heb graag eens iets anders dan wat als "standaard" aanzien wordt, één van de redenen waarom ik deze heb gekocht idd

    Prijskaartje? Bij Thomann bijvoorbeeld gaan deze aan 1159 euro (zeker niet mis), maar Parker doet blijkbaar een uitverkoop van z'n stock of zo, mij heeft ze (vanuit Amerika) all in iets van een 730 euro gekost, op (door omstandigheden) 3 dagen aan m'n deur geleverd
    Dat valt me helemaal niet tegen.
    Nu ben ik helemaal benieuwd hoe die klinkt
    Een dikke streep is ook een lijn.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2003
    Locatie
    België
    Berichten
    1.252

    Standaard

    Zelf nog niks opgenomen, maar hier alvast wat linkjes:

    http://www.youtube.com/watch?v=bRSD9MkhnxA

    http://www.youtube.com/watch?v=JKQFQUFqbDI
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2008
    Locatie
    Weert
    Berichten
    2.015

    Standaard

    Rare jongens, die Parkers Helaas ben ik ze nog nooit tegengekomen in het wild.

    Alsnog gefeliciteerd met de aankoop! Hoe bevalt 'ie nu, na een halfjaar?
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2003
    Locatie
    België
    Berichten
    1.252

    Standaard

    Ben er nog altijd heel tevreden mee, volgende week ga ik eens zien om er een pickup of dergelijke in te laten steken, kwestie dat ik die versterkt op het podium kan gebruiken
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 mei 2009
    Locatie
    lochem/Gelderland
    Berichten
    355

    Standaard

    Ik vind het een pracht gitaar. Weer eens wat anders!(ik ben wat gewend met mijn Farida D67) Inderdaad een opvallend kleine slagplaat. De koffer lijkt op de foto toch wat beschadigd, klopt dat? Ben benieuwd naar het materiaal (houtsoorten) van het instrument.
    Veel plezier en inspiratie toegewenst.
    Vederlicht
    Laatst gewijzigd door vederlicht; 11 maart 2010 om 21:09
    handcraft Hopf Tarantella (1971), 12-snaren Eko, Farida D67 Dreadnought, Salvador Cortez CF-120.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2003
    Locatie
    België
    Berichten
    1.252

    Standaard

    Ik heb het graag ook liever iets aparter dan dan de platgetreden paden

    Hier wat info over de houtsoorten:

    # Solid Cedar Top
    # Solid Rosewood back, Rosewood sides
    # Bass balanced rosewood bridge with compensated bone saddle.
    # Mahogany neck, Ebony fingerboard, zero fret, Rosewood capped headstock.

    Aan de binnenzijde staat een stickertje met de herkomst van de houtsoorten: Cedar is uit Canada, Rosewood uit Indië, Mahogany uit Indonesië en Ebony uit Afrika.

    Oh, die koffer is niet beschadigd hoor, op de foto's lijkt hij heel bleek, maar is in realiteit niet zo. Is bekleed met geschuurd leder, echt knap om te zien. M'n witte Washburn USA Idol heeft ook zo'n case.
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 mei 2009
    Locatie
    lochem/Gelderland
    Berichten
    355

    Standaard

    Hoi Baco,
    Dank voor je informatie. Klinkt goed allemaal. Nog een vraagje: is de hals uit èèn stuk. Ik dacht het wel voor zover ik weet.
    Heb je die Farida van mij bekeken. Via de zoekfuctie kun je die vinden op het forum- over versiering gesproken- maar de klank is fenomenaal en hij is perfekt afgewerkt.
    Vederlicht
    handcraft Hopf Tarantella (1971), 12-snaren Eko, Farida D67 Dreadnought, Salvador Cortez CF-120.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top