Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    thanks!

    Output trafo heb ik van billmaudio...

    Geeft hem iets meer headroom, zo lijkt het. Hij kan wat meer aan. Brightcap eruit vind ik erg fijn werken: eerst had ik altijd de treble behoorlijk ver dicht om niet te schel te zijn. Alleen, met distortion of overdrive klonk het dan weer dof. Ook met een schelle distortion was het alsof er een dekentje overheen lag. Nu klinkt hij een stuk meer in balans en doordat de treble open kan, een stuk opener met distortion.

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    thanks!

    Output trafo heb ik van billmaudio...

    Geeft hem iets meer headroom, zo lijkt het. Hij kan wat meer aan. Brightcap eruit vind ik erg fijn werken: eerst had ik altijd de treble behoorlijk ver dicht om niet te schel te zijn. Alleen, met distortion of overdrive klonk het dan weer dof. Ook met een schelle distortion was het alsof er een dekentje overheen lag. Nu klinkt hij een stuk meer in balans en doordat de treble open kan, een stuk opener met distortion.
    Helaas is BillM niet meer... Heb jij ook zijn sparkle mod?

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daanh Bekijk bericht
    Helaas is BillM niet meer... Heb jij ook zijn sparkle mod?
    he fuck

    Ik heb nog wel 1 mod waarvan ik ff niet meer weet wat het was, maar volgens mij was die het niet.

    edit: heb hem niet persoonlijk gekend, hij heeft één keer een mail van me beantwoord ivm troubleshooting, 6,5 jaar geleden, en ik heb eens wat bij hem besteld. Maar hij heeft me wel ontzettend geholpen mijn eerste buizenversterker helemaal naar mijn smaak te maken. Het is dus wel even schrikken...
    Laatst gewijzigd door FruscianteFan; 11 december 2016 om 09:40

  4. #24

    Standaard

    Sorry, ik dacht dat het algemeen bekend was.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top