Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1

    Standaard von haulshoven live in the UK.

    een mijlpaal, ik speel 24 october solo in Burton on Trent, Engeland op het awakenings festival http://www.awakenings-em.co.uk/

    iemand ervaring in het live spelen in Engeland?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Leuk man! Ik heb nog nooit het genoegen gehad maar de site van het festival ziet er erg leuk uit. Hoe kom je aan de uitnodiging?
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  3. #3
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door von haulshoven Bekijk bericht
    iemand ervaring in het live spelen in Engeland?
    Yep... lelijke wijven, maar voor de rest natuurlijk gewoon super om te doen .

    Het is overigens wel gemakkelijk om echt extreem smerig voer te scoren in Engeland... werkelijk tot de darmverknettering toe. Ff een goed plannetje voor trekken en niet zo maar ieder local op z'n blauwe ogen vertrouwen. Veel half zatte engelsen die wij zowel voor als na 't spelen tegenkwamen, gingen toch eerder voor prijs dan voor kwaliteit en daar moeten je ingewanden maar tegen kunnen.
    Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
    https://alpha-robot.nl

    thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Leuk man! Ik heb nog nooit het genoegen gehad maar de site van het festival ziet er erg leuk uit. Hoe kom je aan de uitnodiging?
    Ik ben al een paar jaar actief op een Engels forum en daar komen ook de organisatoren van dit festival, zo is het balletje gaan rollen.

    Tja en dan het voedsel, daar is me al eerder voor gewaarschuwd, flink wat krentebollen mee denk ik......

  5. #5
    Member
    Geregistreerd
    13 december 2007
    Locatie
    Heinsberg (D)
    Berichten
    72

    Standaard

    Spanning uit het stopcontact is hetzelfde, maar ze hebben er andere stekkers. Ik weet niet of bij het geluidsbedrijf ter plaatse verloopstekkers aanwezig zijn. Daar mag je haast wel van uitgaan, maar ik zou voor de zekerheid toch minstens 1 verloopstekker meenemen, en zorgen dat je je volledige eigen bekabeling qua stroom (verdeeldoosjes, ook voor naar je effecten) voorelkaar hebt.

    Rob.
    All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
    If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keenoncoolstuff Bekijk bericht
    Spanning uit het stopcontact is hetzelfde, maar ze hebben er andere stekkers. Ik weet niet of bij het geluidsbedrijf ter plaatse verloopstekkers aanwezig zijn. Daar mag je haast wel van uitgaan, maar ik zou voor de zekerheid toch minstens 1 verloopstekker meenemen, en zorgen dat je je volledige eigen bekabeling qua stroom (verdeeldoosjes, ook voor naar je effecten) voorelkaar hebt.

    Rob.
    bedankt voor de tip maar daar was al over nagedacht.

    moet je ook wat regelen met je gear? verzekeren? eventueel iets met de douane?

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard

    Gaaf man! En goed topic. Wij hebben ook contact met een Britse programmeur en ik loop me sindsdien al zorgen te maken over al dit soort dingen. Abonnementje dus!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Ik heb begrepen (maar weet niet of dat voor of na het "wegvallen"van de Europese grenzen was) dat je eigenlijk een lijst van je apparatuur mee moet nemen. Aan de hand daarvan kun je dan aantonen dat je geen tonnen spullen mee terug smokkelt zonder invoerrechten te betalen. Maar misschien zijn er mensen met recente ervaringen op dit gebied?
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  9. #9
    Member
    Geregistreerd
    13 december 2007
    Locatie
    Heinsberg (D)
    Berichten
    72

    Standaard

    Douanetechnisch behoort de UK tot Europa. Er zijn dus op zich geen problemen met invoerrechten en zo, maar het kan nooit kwaad om een lijst met de meegebrachte spullen bij je te hebben. Al is het maar om de controle van je bagage er wat makkelijker op te maken.
    Maar over BTW en douanerechten hoef je je dus geen zorgen te maken.


    Rob.
    All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
    If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

  10. #10

    Standaard

    mooi, want ik neem nogal wat mee, gibson flying V en boss gt10 plus een hele batterij synthesizers en een paar stepsequencers.
    (geen laptop of pc!)
    hierbij een foto om de voorpret nog wat te verbreden

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top