Welkom op het GitaarNet.

Bekijk resultaten enquête: Epi of BC?

Aantal stemmers
31. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Epiphone Les Paul Standard met Seymour Duncan 59 humbuckers en een nieuwe Marshall MG15 amp

    14 45,16%
  • BC Rich Mockingbird Exotic met een 2de hands Marshall G15RCD Amp en een 2de hands Behringer V-Amp2

    17 54,84%
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 63 van 63
  1. #61

    Standaard

    Thanx voor alle positieve reacties/felicitaties! Het is echt een superplank!
    Mijn Gear: BC Rich Mockingbird Exotic Classic, Line6 Pod XT Live, Behringer V-Tone GM108

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2009
    Locatie
    ergens in West-Friesland (NH)
    Berichten
    1.347

    Standaard

    Prachtige gitaar, zie hem nu net gefeliciteerd.
    Heb je hem nog kunnen vergelijken met een Mockingbird ST? Dat is de gitaar waar ik nu naar zoek.

  3. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic Bekijk bericht
    Prachtige gitaar, zie hem nu net gefeliciteerd.
    Heb je hem nog kunnen vergelijken met een Mockingbird ST? Dat is de gitaar waar ik nu naar zoek.
    Ik heb hem niet kunnen vergelijken en daar ben ik ook wel blij mee anders had ik weer kunnen gaan twijfelen welke van de twee ik moest kopen.

    Ik ben echt positief verrast door de kwaliteit en afwerking van de gitaar en verwacht dat de ST ook super zal zijn! Ik ben wel blij dat ik geen Floyd Rose heb (weet toch niet wat ik ermee moet doen) en met alle tooninstellingen die je bij de ST kunt doen, vraag ik mij ook af of je er meer dan 3 zult gebruiken.

    Als ik het geld had gehad, dan was ik voor een Calibre gegaan, maar deze voldoet ook uitstekend!!
    Mijn Gear: BC Rich Mockingbird Exotic Classic, Line6 Pod XT Live, Behringer V-Tone GM108

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top