Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 48 van 48
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Inderdaad, modificatie, ik las de post een paar dagen geleden, en wilde er toen nog niks op zeggen, maar na wat nadenken, heel erg zware spam-verdenking.

    Ook dit:
    (en ik werk absoluut niet in de muziekbiz)
    Niet proper, maar ja, we kunnen ons vergissen.

  2. #42

    Standaard

    Nou ja, het gaat toch om internetsites; lijkt me handig om ze dan ook te noemen. Bovendien is de genoemde site (
    ik durf hem nu echt niet meer te vermelden ) ook onderdeel van Piens. En dus is het gerechtvaardigd om deze ook in de posting te vermelden.
    Ik werk zelf in de installatiewereld en dat heeft niks te maken met deze handel.

    Ik zit nog te wachten op een PM trouwens; maar als het hiermee afgedaan is is het prima.


    Groeten,

    Pat

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.488

    Standaard

    Piens zal best tevreden klanten hebben en op dit forum zit er blijkbaar eentje. Daar is toch niks mis mee?
    Waar ik me aan stoor bij die Toko is eenmaal je email gegeven - wat je moet doen als je uberhaupt info wil- spammen ze je helemaal dood. Ik krijg zelfs 3 maal dezelfde mail met een andere naam (?) en allemaal kortingscoupons er in die PERSOONLIJK zijn.
    Piens snapt niet de gitaristen een ander soort benadering vereist dan mensen die een vakantiehuisje boeken.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Het kan prima zijn dat de tevreden post genuine is. Gewoon een beetje verdacht.

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Piens zal best tevreden klanten hebben en op dit forum zit er blijkbaar eentje. Daar is toch niks mis mee?
    Waar ik me aan stoor bij die Toko is eenmaal je email gegeven - wat je moet doen als je uberhaupt info wil- spammen ze je helemaal dood. Ik krijg zelfs 3 maal dezelfde mail met een andere naam (?) en allemaal kortingscoupons er in die PERSOONLIJK zijn.
    Piens snapt niet de gitaristen een ander soort benadering vereist dan mensen die een vakantiehuisje boeken.
    +1, heb ooit es een offerte gevraagd lang geleden, ondertussen al elfendertig piens aliassen geblocked maar de mails blijven komen. die man moet een full time KGB IT-er in dienst hebben. zegt iemand hem es dat dit soort spam zwaar contraproductief werkt?

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    Ramsel
    Berichten
    434

    Thumbs down Verdomde gele stickers .

    Allereerst mijn excuses voor het omhoog schoppen van dit 1 jaar oude topic...

    Is er ondertussen al iemand in geslaagd die idiote stickers te verwijderen zonder daarbij de gitaar te beschadigen? Ik heb namelijk de laatste tijd al wat gitaren op zoekertjessites zien staan die zo'n sticker hebben. Voorlopig klik ik die advertenties weg van zodra ik die sticker of de naam 'Piens' zie staan, maar soms zitten daar hele toffe dingen bij. Vandaar dus mijn vraag.

    Voor diegenen die niet van de spam van deze winkel afraken: als uitschrijven niet lukt en je al een aantal (vriendelijke) e-mails heb gestuurd met de vraag om je van hun lijst te verwijderen, dan is er nog de economische inspectie. Die mensen kunnen wonderen verrichten bij spammers.
    Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
    Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
    Stoomboot - Groupies

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Zelfs met C4 krijg je die stickers er niet af, ik heb ze er nooit afgekregen, die dingen slagen er zelfs in om een dikke polyesterlak te beschadigen.

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    Ramsel
    Berichten
    434

    Standaard

    Gitaren van Piens zijn dus te mijden als je niet van stickers houdt. Als ze zo hardnekkig zijn, dan zal alleen iets als disolvent helpen. Maar ik vrees dat de lak van een gitaar daar niet tegen bestand is.
    Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
    Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
    Stoomboot - Groupies

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top