Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 48
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Hoy iedereen,

    Over recente ervaringen gesproken, kreeg vandaag dit nog in mijn mailbox. Gewoon te schandalig voor woorden: Check:



    Krijg ik zo ongeveer elke week, en dan over die pro user kaart, daar wist ik niets van, heb een keer een prijs aangevraagd, wat overigens zo OMSLACHTIG is dat ik niet eens meer hun site open op het internet... Sorry maar dit is wél écht de ergste winkel die ik al ben tegengekomen, en ik hoop eigenlijk niet liever dan dat een van hun speciaal-daarvoor-aangestelde-medewerkers dit lezen en ik op hun, ondertussen welbekende (!!), blacklist kom

    Nog maar gezwegen over dat fantastisch hoofd dat ze er onderaan hebben opgekleefd.

    De balluh patrick piens en succes met de winkel!
    Laatst gewijzigd door kenx; 18 december 2009 om 15:39

  2. #22

    Standaard

    patrick piens heeft me mn eerste gitaar afgeluisd aan een ongelooflijk veel te hoge prijs. Hij lijkt trouwens ook nog eens op bert van bert en ernie.
    Rotte winkel, piens
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    In het gaatje.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    WERELDSCHOKKEND nieuws! Dit zat in mijn mailbox vandaag, zoals ik dus al zei, elke week mailt deze lieve heer me... Maar ik schrijf me met opzet niet uit, want ik vind 't stiekum grappig Jullie ook zo dadelijk....



    De heer Piens doet dan uiteindelijk toch nog iets legaals? Gaat dit er niet een béétje over jongens? Ik vrees van wel... Dit is verdomme een MUZIEKwinkel?

    Ik heb het wel gehad met deze man hoor

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Is dit niet gewoon photoshop
    Ik heb geen ervaring met Piens, heb in een oude mailbox wat mails van hem zitten, blijkbaar ooit daarmee ingeschreven, maar ben nog nooit daar geweest. Iemand die thuis werkt had voor haar zoon een gitaar en versterker gekocht daar en was blijkbaar tevreden.

    Als ik me niet vergis is er ooit een soort conflict geweest tussen offstage forum en de Patrick.

    Ik heb afgeleerd van te zitten hakken op specifieke winkels, gewoon omdat ik er zo goed als geen ken waar ik nooit een slechte ervaring heb gehad

    Een jaar of twee geleden stond ik in een muziekwinkel. Een klant was een versterker aan het testen, en vroeg de verkoper hoe het nu juist zat met de reverb. Wat het juist was, weet ik al lang niet meer, maar de verkoper zijn versie van een reverb kwam hier op neer: Ofwel komt reverb uit een veer, ofwel uit een lamp. NEEEEEEE Een reverb heeft als buffer een lamp of iets solidstate, en wordt opgewekt in ofwel een veer ofwel digitaal oid

    Ik ging erop in, maar dan krijg je het verwijt naar je kop dat je de specifieke producten niet kent die ze verkopen . Kansloos dus!

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    Is dit niet gewoon photoshop
    Ik heb geen ervaring met Piens, heb in een oude mailbox wat mails van hem zitten, blijkbaar ooit daarmee ingeschreven, maar ben nog nooit daar geweest. Iemand die thuis werkt had voor haar zoon een gitaar en versterker gekocht daar en was blijkbaar tevreden.

    Als ik me niet vergis is er ooit een soort conflict geweest tussen offstage forum en de Patrick.

    Ik heb afgeleerd van te zitten hakken op specifieke winkels, gewoon omdat ik er zo goed als geen ken waar ik nooit een slechte ervaring heb gehad

    Een jaar of twee geleden stond ik in een muziekwinkel. Een klant was een versterker aan het testen, en vroeg de verkoper hoe het nu juist zat met de reverb. Wat het juist was, weet ik al lang niet meer, maar de verkoper zijn versie van een reverb kwam hier op neer: Ofwel komt reverb uit een veer, ofwel uit een lamp. NEEEEEEE Een reverb heeft als buffer een lamp of iets solidstate, en wordt opgewekt in ofwel een veer ofwel digitaal oid

    Ik ging erop in, maar dan krijg je het verwijt naar je kop dat je de specifieke producten niet kent die ze verkopen . Kansloos dus!
    Ja da's inderdaad wel waar, maar over mijn foto gesproken die hierboven staat, het enige wat ik heb aangepast is gewoon een rood cirkeltje getrokken rond 'legaal' maar voor de rest is de mail helemaal zoals ik hem heb ontvangen. Als je tevens op de site van Piens gaat kijken, dan zie je wel degelijk dat het om zo'n toestelletje gaat, en dan zie ik niet in waarom ze dat in een muziekwinkel verkopen.

    Nu ja, van je versterker is ook niet al te netjes, maar wat ik al over Piens gelezen en gehoord heb

    Grtz

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2008
    Locatie
    Brugge, deel van een pretpark op de grens van Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk
    Berichten
    1.472

    Standaard

    Hij verkoopt gewoon alles waar hij zelf voor een prijsje aan kan komen. Of dat nu gitaren, drumstellen of een lot tuinhuisjes zijn maakt hem weinig uit. Business is business.
    When in Doubt, Fuck it.
    When not in Doubt... get in Doubt!

    Remember kids: eat your parents, stay in sleep, don't do school, honor your vegetables and get eight hours of drugs every night.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zjef Bekijk bericht
    Hij verkoopt gewoon alles waar hij zelf voor een prijsje aan kan komen. Of dat nu gitaren, drumstellen of een lot tuinhuisjes zijn maakt hem weinig uit. Business is business.
    Immobiliën, tractoren...

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    Immobiliën, tractoren...
    Dat volgt nog...

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kenx Bekijk bericht
    Dat volgt nog...
    Prostitutie daarna

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    Prostitutie daarna
    Haha wie weet, hij trekt misschien nòg meer volk aan ermee... Veel aanpassingen zijn er niet meer nodig, gewoon uit zijn voorraad een blacklightje boven de etalageruit en hopsakee

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top