Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 31 van 31 EersteEerste ... 21293031
Weergegeven resultaten: 301 t/m 303 van 303

Discussie: Some more Guttlins

  1. #301

    Standaard

    Dikke kick!

    Nieuwe ideëen voor nieuwe guttlins.

    Ik zelf zou een blauwe Fat King i.c.m. witte racing stripes wel heel tof vinden.
    Met elementen die helder maar toch ook warm klinken. Iets wat bij de kleur past.
    Uiteraard met de vin-inleggen van de bling king. Chrome hardware. Maple nekje met lichte fijne flame er in, ook al is barno daar geen fan van.

    Beetje dit idee:

    Laatst gewijzigd door Martijn-w; 8 maart 2010 om 20:22

  2. #302
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    ben niet voor blauwe gitaren met uitzondering van daphne en lake placid fender blue en deze met witte racing stripes. alleen heb ik zelf nu echt wel genoeg gitaren
    ben op dit moment met een drietal projecten bezig. Die Duchess bass (daar kijk ikk echt naar uit), een twang king in butterscotch en een rebuild van een Supro Dual Tone, da's de eerste niet Guttlin gitaar die ik bouw. ik ga der ook geen gewoonte van maken maar het projectvoorstel was interessant.

  3. #303

    Standaard

    Nieuwe modellen gaan natuurlijk altijd voor en das ook wel zo leuk.
    Op een gegeven moment heb je er natuurlijk genoeg en kost het toch wel veel geld om er nog een te maken, terwijl je er toch maar 1 tegelijk kan bespelen.

    Ik hoop dat je alsnog gitaren blijft maken, al dan niet voor iemand anders.

    Het is dat ik het bij mezelf niet kan verantwoorden, anders had je zo weer een opdracht kunnen hebben :P

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top