Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20
  1. #1

    Standaard Banned, maar toch online?

    Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid, niet omdat ik zo nodig wat te zeiken heb:

    Ik zie onderaan in de ledenlijst iemand online staan, klik ik op zijn naam, dan is zijn 'bolletje' groen, online dus. Maar zijn onderschrift vermeld nog wel dat de persoon in kwestie banned is. Maar z'n persoonlijke informatie vermeldt dan weer niet waar de persoon in kwestie aan het surfen is, dus toch niet online?!

    Hoe zit dit nou?

    Ik vertel verder niet wie het is, dat is denk ik wel duidelijk maar voor de mods die het niet snappen, heb ik een printscreen achter de hand.

  2. #2
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    een van de mods heeft voor de fun 'banned' onder z'n naam staan. :d

    En is het niet zo dat als je gebanned bent, je wel op het forum kan, maar niet kan posten? Of werkt dat niet zo? (ben nog nooit gebanned)

    (edit: even gekeken, er zijn op dit moment 2 ge-ban-den)
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

  3. #3

    Standaard

    Ah, ja, dat zou best kunnen.
    Ik weet het eigenlijk niet meer zo goed. Ooit 1 x een kwartier een ban gehad, komt nu pas bij me dagen.

    't was overigens geen mod

  4. #4
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Je kunt als gast altijd dit forum lezen, behalve off topic.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  5. #5

    Standaard

    Ja, dat wist ik. Maar blijkbaar kan je dus als je gebanned bent, wel inloggen, maar niet posten? Waarom is dat dan?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Ja, dat wist ik. Maar blijkbaar kan je dus als je gebanned bent, wel inloggen, maar niet posten? Waarom is dat dan?
    Volgens mij kan dat juist niet. Je kunt niet inloggen, krijgt dus geen groen bolletje, geen pm, en geen offtopic.

    Correct me if i'm wrong, anybody?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  7. #7

    Standaard

    als je gebanned bent kun je helemaal niets. Je krijgt een scherm te zien dat je gebanned bent, de reden waarom je gebanned bent en hoe lang. Tenminste, zo was het bij mij
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    7 snaren is zoooo uit. Moet je luit gaan spelen. Heb je er 18, dat is pas metal.
    ... yeeeaaaahhh

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShredTallicA Bekijk bericht
    als je gebanned bent kun je helemaal niets. Je krijgt een scherm te zien dat je gebanned bent, de reden waarom je gebanned bent en hoe lang. Tenminste, zo was het bij mij
    Bij jou was het erger dan bij de rest

    Volgens mij kun je inderdaad helemaal niet inloggen, dus zou je status ook niet op online kunnen staan.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.570

    Standaard

    Nee, als je gebanned bent, kun je idd niet inloggen, en dus ook niet online zijn.

    Nielsje, weet je zeker dat het geen (ex-)mod was?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Nee, als je gebanned bent, kun je idd niet inloggen, en dus ook niet online zijn.

    Nielsje, weet je zeker dat het geen (ex-)mod was?
    Oh Hans, geloof me, dat weet ik heeeel zeker
    Als ik vanavond thuis ben, zal ik de screenshots even posten, dan kunnen jullie het allemaal zien.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top