Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1

    Standaard iemand bekent met feedback(store) reparatie dienst?

    Hallo,

    anderhalve maand geleden heb ik een marshall haze bij feedback(winkel) gekocht.

    Deze ging naar enkele weken al kapot en ik heb hem toen meteen weg gebracht naar feedback(garantie he). Na twee weken belde ik op hoe het er voorstond en toen vertelde ze mij dat het gemiddeld 2/3 weken duurt voordat een reparatie klaar is.

    Vandaag heb ik weer contact opgenomen met feedback, omdat het nu 4 weken geleden is dat ik hem heb weggebracht, en nu vertelde ze mij dat er gemiddeld 5/6 weken over een reparatie gedaan word.....

    Is dit normaal?
    heeft er iemand anders ervaring met feedback reparaties?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joost22 Bekijk bericht
    .... vertelde ze mij dat het gemiddeld 2/3 weken duurt voordat een reparatie klaar is.

    .......en nu vertelde ze mij dat er gemiddeld 5/6 weken over een reparatie gedaan word.....
    Je antwoord zit al in je vraag, verder geen enkele ervaring......gelukkig.

    Frans.
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb mij kapotte versterker teruggebracht naar Feedback Rotterdam en had hem ook terug na de tijd die werd aangegeven. Ben even vergeten of dit 2 of 3 weken was.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    1.452
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik vind het sowieso vreemd dat een recent gekocht apparaat dat
    kapot gaat niet wordt omgeruild voor een nieuwe.
    Laat Feedback zelf maar wachten op een reparatie.
    Niet de klant!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2005
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    324

    Standaard

    Toen ik een paar jaar geleden mijn amp bij feedback kocht bleek deze bij thuiskomst ook kapot te zijn. Ben toen naar de reparaties gegaan en heb direct een nieuwe meegekregen.

    De mensen die daar achter de balie zitten hebben er naar mijn ervaring niet echt verstand van. Bij mijn broer vonden ze een afgebroken handvat dan een gitaarkoffer van een paar maanden oud 'slijtage'. Feedback is handig omdat ze vaak goedkoop zijn, maar als er iets mis is is de service naar mijn ervaring niet zo goed.

  6. #6

    Standaard

    Bedankt voor de reacties!

    Ik kon hem na 6 weken ophalen. Dat is na mijn mening gewoon te laat.

    Een nieuwe versterker mee geven vind ik idd van meer stijl getuigen dan mij 6 weken te laten wachten.

    Dit soort winkels zijn relaxt omdat het goedkoop is, het is alleen jammer dat dat ten koste moet gaan van de kwaliteit van de medewerkers...

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 november 2006
    Locatie
    veenendaal
    Berichten
    242

    Standaard

    Ik vind de Feedback toch wel de Aldi onder de muziekwinkels...

    Ben net weer terug uit Amerika voor vakantie en man, hoe ze je daar behandelen in de winkels.. geweldig gewoon...


    Bij Feedback ben je pas interessant als je €1000 op de toonbank legt

  8. #8

    Standaard

    En dat laat jij zomaar gebeuren?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Berichten
    619
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joost22 Bekijk bericht
    Bedankt voor de reacties!

    Ik kon hem na 6 weken ophalen. Dat is na mijn mening gewoon te laat.
    Heb je je wel eens afgevraagd waarom het zo lang kan duren? en waar deze knelpunten dan zitten??

    Nee, ik heb geen belangen bij feedback, alleen dat geneuzel van sommige forummers terwijl ze niet weten hoe de vork in de steel zit is soms wat vermoeiend...
    Sommige winkels hebben een echt goede reparatieafdeling, een voorbeeld hiervan is Van gorp uit Roosendaal. Hier krijg je geweldige service en er zitten daar achter de reparatiebalie ook echt mensen die verstand hebben van je instrument, in zoverre dat zij ook degene zijn die je problemen verhelpen.
    Bij feedback gaat het anders. Hier hebben ze ook wel een 'reparatiebalie' maar daar gebeuren vrijwel nooit de 'grote' reparaties zoals die van de TS. Deze sturen ze gewoon terug naar de importeur vanwege de garantie.
    Alleen, hier zit het knelpunt dus, is de Marshallimporteur nooit zo snel met reparaties en dat heb ik zelf ook ondervonden. Hierdoor kan het inderdaad zo'n 6 tot 7 weken duren. Hiervan is feedback ook wel op de hoogte en zitten er ook achteraan, maar dat ze een ander beleid hebben betekent niet dat het direct een slechte winkel is of dat je er niet als koning behandelt wordt, in tegendeel. Maar dat is wat ik tot nu toe altijd ondervonden heb.

  10. #10

    Standaard rock palace garantie

    hier hetzelfde met een defecte versterker van rock palace, je wordt doorgestuurd naar de reparatie dienst en ze nemen niet eens de moeite om de versterker door te sturen, je moet het allemaal zelf regelen, als je iets wil bestellen zijn ze zeer snel, de service ho maar.!

    Inderdaad van Gorp Roosendaal altijd goede raad service, een praatje, niets gedwongen, mijn advies neem de moeite om een zaak te zoeken met een goede service en ga niet voor de stunt aanbiedingen, de ellende is groter bij defecte spullen.

    Trouwens de prijzen zijn zeer scherp bij van Gorp

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top