Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 19 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 188
  1. #101
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard

    Probeer bij autoschadeherstelbedrijven... Die hebben meestal wel fijn schuurpapier. Tussen de lagen volstaat 600 maar bij het polijsten zou ik beginnen bij 1000 anders is het heel bewerkelijk om de krasjes er uit te krijgen.

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2008
    Locatie
    Kalmthout (België)
    Berichten
    1.129

    Standaard

    thx oigun, ik zal er eens achter horen

    even een update: weer een lid van het "ik haat lakken" clubje

    ik ben toch niet tevreden genoeg om het hierbij te laten, er zijn op de achterzijde ene stuk of 2 poriën die blijven inzakken. aan de voorzijde heb ik niet genoeg aandacht besteed aan de verzonken delen van de brug, daar zijn ook nog fouten.

    maar opdat het nu echt wel té koud is om te spuiten, gaat deze de kast in tot het weer beter weer wordt. Ik ga 'm denk ik wel eerst 'ns helemaal afbouwen (alle hardware en elektronica erop) om te zien of de rest allemaal in orde is, en er dan al op spelen natuurlijk hé. en tegen dat we buiten terug een leuke temperatuur à la 15°C hebben gaan we er terug tegenaan

    (GFS'jes zijn trouwens binnengekomen)


    voorkant


    achterkant


    wat er dan nog moet gebeuren om 'm ineen te kunnen zetten
    -frets afkorten, afschuiven, levellen,...
    -de necksockets 'verzinken'
    -de brugstuds plaatsen
    -de rest van elementen, pots, elektronica
    -(gaatjes boren voor de strapbuttons, ik moet nog wel een manier vinden om ze zo stabiel mogelijk te hangen)


    grtz

  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2005
    Locatie
    Voorthuizen
    Berichten
    817

    Standaard

    ben erg benieuwd naar die elementen. moet nog een humbucker, dus als 't wat is (of niet) laat het weten a.j.w.

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 januari 2007
    Berichten
    1.225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gertgert Bekijk bericht
    ben erg benieuwd naar die elementen. moet nog een humbucker, dus als 't wat is (of niet) laat het weten a.j.w.
    Ik heb laatst GFS reviews zitten lezen en die zijn meestal wel positief. Ik ben zelf Power Rails aan 't overwegen voor mijn Schecter (EMG HZ's vervangen).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    Sustain???????????????

    Dan speel je gewoon te langzaam...
    http://www.last.fm/user/BloodMoonDemon

  5. #105
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Breda
    Berichten
    705

    Standaard

    Ik zag laatst ook een filmpje op youtube van een man die zelf een gitaar samen had gesteld. De gitaar had GFS pickups en hij was van plan die te vervangen, maar toen hij ze had geprobeerd vond hij het niet meer nodig. Hij vond het geweldige pickups.

  6. #106
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 januari 2007
    Berichten
    1.225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jordii Bekijk bericht
    Ik zag laatst ook een filmpje op youtube van een man die zelf een gitaar samen had gesteld. De gitaar had GFS pickups en hij was van plan die te vervangen, maar toen hij ze had geprobeerd vond hij het niet meer nodig. Hij vond het geweldige pickups.
    Daarbovenop komt nog dat 2 GFS-en met verzending minder kosten dan 1 Seymour duncan nieuw bij bv Thomann
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    Sustain???????????????

    Dan speel je gewoon te langzaam...
    http://www.last.fm/user/BloodMoonDemon

  7. #107
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2008
    Locatie
    Kalmthout (België)
    Berichten
    1.129

    Standaard

    ik zal iets over de elementen laten weten zodra ze zijn aangesloten

    sneak-preview





    EDIt: beetje uitleg bij de foto's

    de lijn op de voorkant is een lijmnaad die terug zichtbaar is geworden, hoe dat het komt weet ik niet. ik moest de pickupgaten een beetje groter maken (ik had afmetingen genomen van pickup zonder cover, zodus) en misschien omdat ik buiten in de kou gewerkt heb dat de lijmnaad "gebarsten" is. een reden te meer om hem opnieuw te behandelen. de bovenste pickup lijkt 'n beetje scheef te staan, maar da's gewoon wat speling en ze zitten nog niet vast
    ook zie je dat de lak niet echt mooi glimt, ik denk dat dit komt doordat ik de laatste laag bij te lage temperatuur heb gespoten, het viel mij toen al op dat het minder mooi was.
    in elk geval doen de foto's de gitaar geen recht aan want eigenlijk is ie wel mooi (buiten lakfoutjes dan, maar daar kun je wel naast zien als je wil)
    Laatst gewijzigd door st.robot; 21 december 2009 om 15:56

  8. #108
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard

    Ik hoop dat je flink wat eelt op je handen hebt anders wordt het nogal bloederig vrees ik.....

    Ff serieus: word mooi man

  9. #109
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2008
    Locatie
    Kalmthout (België)
    Berichten
    1.129

    Standaard

    ff een paar 'betere' foto's gemaakt, plastic van de elementen gehaald en een beetje gekuisd. en op een een lelijke achtergrond gelegd (dan lijkt de gitaar mooier)




  10. #110

    Standaard

    Zo ziet ie er al best goed uit!

    Ga je het gat voor de output ook nog wat groter maken voor het definitieve lakwerk? Of wordt het een mini-jack?
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top