Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21
    pandjesbaas
    Geregistreerd
    12 januari 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Puerco Bekijk bericht
    Gefeliciteerd, ik vind hem prachtig geworden en ontzettend knap dat je een eerste project helemaal van scratch opbouwt en dan meteen zelf een chassis, faceplates en cabinet maken, helemaal geweldig!!!!!!!!!!!!!
    Ben zelf nog niet verder gekomen dan een kit met aanpassingen (filtering, tone stack), wel vanaf een blanc chassis, maar ik had centerponsen in de juiste maten, dan heb je een gat voor een buisvoetje zo gemaakt.
    Daarom vind ik het des te geweldiger hoe je dit voor elkaar hebt gekregen, hulde
    Hihi, ik denk niet, dat er centerponsen in die maten bestaan...
    Je zult wel "trekponsen" bedoelen

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ß@®+ Bekijk bericht
    Mijn (technische) achtergrond:
    Scheikunde student met te veel tijd Ik heb ooit eens mijn valvestate samen met mijn vader gerepareerd. Dat was mijn enige soldeer ervaring.
    Wow, echt diep respect voor wat je gefikst hebt! Ik heb zelf al enkele pedalen en verder heel wat kabels gesoldeerd, maar aan een amp waag ik me echt niet.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits van Mourik Bekijk bericht
    Hihi, ik denk niet, dat er centerponsen in die maten bestaan...
    Je zult wel "trekponsen" bedoelen
    Ja sorry, dat bedoel ik en om één of andere reden is de "bewerk" knop ook verdwenen....
    Not necessarily stoned..but beautiful...

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    4.849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Puerco Bekijk bericht
    Ja sorry, dat bedoel ik en om één of andere reden is de "bewerk" knop ook verdwenen....
    aan het afbrokkelen?
    Nico


  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Wow, echt diep respect voor wat je gefikst hebt! Ik heb zelf al enkele pedalen en verder heel wat kabels gesoldeerd, maar aan een amp waag ik me echt niet.
    Dank je wel. Ik zou me juist weer niet aan pedalen wagen. Ik zou niet weten hoe ik een knappe print plaat zou moeten maken
    Zelf gebouwde JCM 800 'from scratch' [click!]

    en dan nu ook een stratocaster zelfbouw: [click!]

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top