Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: N00bster hier

  1. #1

    Standaard N00bster hier

    g.kopf is de virtuele naam, speel sinds 2 jaar gitaar.. Althans sinds 2 jaar bezit ik gitaren maar heb er niet zo heel veel mee gedaan tot heden.

    Kan wat standaard accoorden, a e em d f g en barre accoorden pakken en wat kleine dingen pingelen.
    Als me gevraagd word een nummer te spelen, houd het dus al snel op, vooral omdat ik echt geen idee heb hoe van welke accoorden een nummer te maken, maar dat volgt allemaal nog wel hoop ik

    Nu even the gear: een tanglewood tw 115 st en een 4x gebruikte gibson nighthawk custom.

    Hopelijk kan ik hier nog veel leren en advies krijgen

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    Advies: Volg een lesje of wat, ga samenspelen met andere mensen, en vooral veel rondneuzen hier!

  3. #3

    Standaard

    Coole gitaar heb je ! Daar kan je vast goed op leren spelen .

    Succes hier op dit forum! Het is een bron van informatie hier .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

  4. #4

    Standaard

    Ik heb ook weleens lessen gevolgd helemaal aan het begin van mijn muziekale carriere alleen ik oefen te weinig en wilde de beste man zijn tijd niet verdoen door na 2 weken weer langs te komen en dan amper geoefend te hebben. Ik zal eens rondneuzen op youtube voor wat goede kanalen.

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    25 juli 2009
    Locatie
    utreg
    Berichten
    414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g.kopf Bekijk bericht
    Ik zal eens rondneuzen op youtube voor wat goede kanalen.
    welkom Kopf
    t beste is wat rondvingeren op je gitaar voor wat goede toontjes
    grappie

  6. #6
    Member
    Geregistreerd
    30 juli 2008
    Locatie
    Gezoarde
    Berichten
    35

    Standaard

    Ah, ik heb ng nooit 1 les gevolgt
    Op internet kun je genoeg vinden, kijk eens op youtube, daar staan echt goeie lessen. Voor in het begin zou bekende nummers leren met 3 akkoorden of simpele riff'jes, op termijn zul je dan wel horen met welke akkoorden je een liedje kan maken

    Nog veel succes

  7. #7

    Standaard

    Ik heb zelf les van een leraar, is wel fijn opzich.
    Mja het is wel zo dat ik op het begin ook helemaal niks aanvond enzo was ongv 6 jaartjes terug en ik oefende nooit, maar toen ik eenmaal accoordjes leerde kennen enzo werd het steeds leuker, toen ging'k beetje samen spelen enzo begin is ff de basis, dat zul je gewoon moeten, bijv toonladders klinken heel lame, maar zijn best belangrijk.. vind ik dan hè

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top