Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    508

    Standaard

    Hallo medegitaristen,

    Onlangs is uit de trein mijn gitaar gejat! Ik hoopte oa. via deze weg mijn allereerste (emotionele waarde niet onderschatten)
    electrische gitaar terug te krijgen. Het is een gitaar van (forgive me, het was mijn eerste) het merk Cyclone. Ik had hem bestickerd en ´gecustomized´ door er metal stickers van bands als Absorbed, Entombed en Exhumed op te plakken, ook zijn de tremoloveren verwijderd en zitten er Jackson tuners op. De zilveren neckplate heeft alleen nog het ´Cyclone EKS technologies` logo.

    De gitaar was/is groen en zat in een zwarte JIC hoes. Er zat een 013_056 snarensetje op en bij in de hoes. Als iemand vermoedt de gitaar (wellicht in gewijzigde vorm) gezien te hebben, graag een reactie. Bij terugvinden volgt een vindersloon.

    Alvast bedankt,
    Jeroen Vrielink.

  2. #2

    Standaard

    volgens mij zag ik laatst een advertentie van zo'n soort gitaar op marktplaats.nl. maar ik weet het echt niet zeker dus hopelijk geef ik je geen valse hoop

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Ik wil je niet zwartmaken maar hoe kun je in g*dsnaam je gitaar zo aan het toeval over laten? Zuinig zijn en altijd op zo'n ding letten is toch eerder normaal.

  4. #4

    Standaard

    Toch beter op je gitaar letten.
    Maar ik vind het wel kut voor je en ik hoop dat je 'm terugkrijgt

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    JIC hoezen zie je bovendien overal; kleine kans dat je die nog uit de massa kunt halen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top