Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Forumregels

  1. #1

    Standaard Forumregels

    Ik zoek twee/drie singlecoils en had daar een apart topic voor geopend. Nu heeft BertK, moderator, het topic gesloten omdat het niet toegestaan zou zijn op dit forum zaken te koop aan te bieden of te kopen. BertK biedt in zijn handtekening / onderschrift echter zelf wel twee dingen te koop aan. Hoe zit het nou?
    Gezocht twee of drie redelijke singlecoils voor een prikkie voor mijn oude imitatiestrat. Eerste gitaar, ben hem aan het opknappen. Overgegaan op toetsen in de loop der jaren [nu Roland FP7].

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    zie hier onder het blokje Commerciële doeleinden / verkoop / promotie. Dat de regels inderdaad beter op een andere plaats gezet kunnen worden ben ik met je eens.

  3. #3

    Standaard

    In je sig wordt het 'oogluikend' toegestaan zoals je inmiddels begrijpt.

    Maar ook, Bert is mod en kan helemaal doe wat ie zelf wil muhahahaha...! (geintje)
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  4. #4
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Music

    Bij inschrijving op het forum word je anders duidelijk gewezen op de regels. Als je die niet leest moet je ook niet achteraf gaan klagen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top