Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Boeh! N0000b!

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    722

    chicken Boeh! N0000b!

    Goeiemorgen, dames en heren!

    Ik ben Jop, 18 jaar oud, kom uit Heerlen in het nu-even-niet-zo-zonnige-zuiden, maar verhuis binnenkort naar Tilburg om een soort van evenement-management-achtig-iets te gaan studeren (CO IEMES). Misschien herkent iemand mijn spul al van Offsetguitars.com, maar ik moet wachten totdat Tele2 de DNS vernieuwt zodat ik er weer op kan. Ondertussen heb ik natuurlijk een leuk, gezellig forum nodig om mijn GAS te voeden, dus ik hoop dat dat hier mag.

    Goed, nu over naar de belangrijke zaken:
    Ik speel een jaartje of 4,5, bijna 5 jaar gitaar. Ik begon op een Ibanez EX-serie shred-apparaat, maar een wereld ging voor me open toen ik een Telecaster kocht na 3 jaar spelen. Een Squier Affinity Tele (!), om precies te zijn. Naar mijn mening misschien wel de beste €160 die ik tot nu toe heb uitgegeven aan gitaar spelen.
    Na een jaar de Tele flink misbruikt te hebben, had ik genoeg gespaard om, wat mij betreft, een van de geilste gitaren ooit te kopen: een Jazzmaster; een Japanse in CAR. Ondertussen heb ik er een AVRI brugpickupje in gegooid en dat klinkt best wel heel erg lekker, dus ik ben blij.

    Jaja, this thread is worthless without pics:


    Wel valt op te merken dat vooral de JM wat deuken rijker is sinds die foto genomen is (in maart of april?).

    Ook komt er binnenkort een '78 Bronco uit Praag naar mij toe, zwarte refinish, (nette) humbucker routes, maar in zo origineel mogelijke staat terug gebracht. Geen zorgen, daarvan komen later natuurlijk plaatjes.

    Pedaaltjes vind ik ook erg leuk, maar ik ben de 'more is more'- manier van pedaaltjes kopen een beetje zat en het is me ook te duur. Daarom ben ik flink ingekrompen en deze drie kastjes zijn er over:



    Korg Pitchblack -> '88 Rat --> Malekko Echo 600D *yum yum*
    Vooral voor die Malekko heb ik erg lang geGAS'd en toen ik dus eenmaal een redelijk budget had heb ik hem meteen uit België laten overkomen. Absolúút geen spijt van: klinkt fantastisch.
    Ook met de Rat ben ik erg blij. Ik had er eerst een nieuwe, met een schakelbare Ruetz-mod, maar die kon dus vertrekken omdat ik deze had.
    Oh ja, wat de Pitchblack doet lijkt me vrij duidelijk en doet hij goed.
    En (als het goed is!), komt er ook deze week een Fulltone '69 aan. Ja, dezelfde die nog steeds op Marktplaats staat, terwijl ik al betaald heb (???). Daarna is het afgelopen met de pedaaltjes. Hoop ik.

    Ik heb natuurlijk ook een leuk oefenversterkertje. 15'' speaker, 75 watt - buizen, oftwel een Fender 75 uit 1980. Helaas neem ik alleen maar mijn Orange Crush 10 mee naar Tilburg. Of tenminste voor de tijd dat ik (nog) met niemand samen speel, wat ik dus wel hoop dat gebeurt.



    Dat is trouwens mijn kater, genaamd Poesje. Die heeft graag een lekker warme kont.

    Jop

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    Welkom, leuke spulletjes, aardige kater, ennnnnnnnn: veel plezier hier!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Welkom hiero"!
    ----

    // City Of Life //

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Welkom! Die kater heeft het goed voor elkaar


    't Is dat mijn kont daar niet zou passen
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    722

    Standaard

    Bedankt, allen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht

    't Is dat mijn kont daar niet zou passen
    Nou, die 75 is best flink hoor! Hij klinkt ook flink. Het enige probleem is dat hij ongeveer evenveel weegt als een klein busje, dus dat is wat minder.

  6. #6

    Standaard

    dat katje is geweldig


    ,,Overheated
    Laatst gewijzigd door Overheated; 9 augustus 2009 om 19:59

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 november 2008
    Locatie
    In de diepe blauwe zee!
    Berichten
    534

    Standaard

    Dat is trouwens mijn kater, genaamd Poesje. Die heeft graag een lekker warme kont.


    Welkom

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top