Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 44
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2006
    Locatie
    Boxtel, Brabant
    Berichten
    1.773

    Standaard

    Al gedacht aan Neerlands trots, de Bo-el MC7?
    Voor mij, komt altijd een ander.

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaïn Bekijk bericht
    Al gedacht aan Neerlands trots, de Bo-el MC7?
    jazeker.ik ben helemaal weg van die natural finnish met de tol inlay.
    alleen ik kan die moeilijk gaan halen he in nederland
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi Bekijk bericht
    jazeker.ik ben helemaal weg van die natural finnish met de tol inlay.
    alleen ik kan die moeilijk gaan halen he in nederland
    Ik heb pas op precies die gitaar gespeeld. Helaas door een slechte versterker. Hals is mooi gelijmd en loopt heel mooi over in de body, vond de inleg te kinderachtig en de gitaar werd ik toch niet heel blij van als ik naar de prijs keek. 7-snaar is sowieso niets voor mij maar ik vond hem minder strak dan ik gehoopt had, een ash body verwachte ik meer bite en meer strakheid van.

    Ik vind die Carvin's echt prachtig!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2006
    Locatie
    Boxtel, Brabant
    Berichten
    1.773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi Bekijk bericht
    jazeker.ik ben helemaal weg van die natural finnish met de tol inlay.
    alleen ik kan die moeilijk gaan halen he in nederland
    Hoezo? Die dingen worden gewoon hier gebouwd. Bel een keer naar Huub. Als hij em niet heeft, dan kan je hem bestellen. Levering is denk ik het probleem niet.
    Voor mij, komt altijd een ander.

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaïn Bekijk bericht
    Hoezo? Die dingen worden gewoon hier gebouwd. Bel een keer naar Huub. Als hij em niet heeft, dan kan je hem bestellen. Levering is denk ik het probleem niet.
    ja maar kan ik hem tot bij mij laten sturen?
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  6. #26

    Standaard

    In Eindhoven zit een winkel die ook Bo~el levert (We-music). Dat is vanaf Mol maar 3 kwartier met de auto...
    Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aikara Bekijk bericht
    In Eindhoven zit een winkel die ook Bo~el levert (We-music). Dat is vanaf Mol maar 3 kwartier met de auto...
    mja ik zal wel zien maar nu had ik alleen nog de vraag of dat SD blackouts goed klinken in een basswoodbody
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik heb een hoop gitaren bespeeld en mijn Schecter blijft een van de favorieten. Echt een rete strakke sound, die met z'n Blackouts ook nog organisch klinkt.
    Heb de Loomis ook geprobeerd en heeft een iets dunnere hals dan mijn ATX, die ik overigens niet zo extreem dik vind als velen zeggen. Ik zou zeggen, gewoon gaan proberen!
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2002
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    1.782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minoin Bekijk bericht
    Ik heb een hoop gitaren bespeeld en mijn Schecter blijft een van de favorieten. Echt een rete strakke sound, die met z'n Blackouts ook nog organisch klinkt.
    Heb de Loomis ook geprobeerd en heeft een iets dunnere hals dan mijn ATX, die ik overigens niet zo extreem dik vind als velen zeggen. Ik zou zeggen, gewoon gaan proberen!
    Lijkt mij ook een vette gitaar zeg. Heb sinds kort ook EMG 707's in mijn 7 snaar en dat klinkt echt bruut zeg!
    ESPlayer

  10. #30

    Standaard

    kan nu eindelijk iemand men vraag is beantwoorden van SD blackouts in een basswoodbody!!!???
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top