Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 33
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door levi Bekijk bericht
    haha hiep hooi ga jij maar met ene versterker van 50 kg door het station lopen zuilen XD.
    412 cab met Celestion V30's, dikke buizen bak erbij, zware Les Paul en tillen maar .

    Ik vind mijn Les Paul al te zwaar om zomaar mee te nemen in de trein . Als je een paar kilometer moet lopen zijn je armen deaud . Gewoon een klein transistorbakje meenemen, of een Line6 ding en dan aansluiten op stereo Hi-FI ding, dat bespaard veel gewicht .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door levi Bekijk bericht
    haha hiep hooi ga jij maar met ene versterker van 50 kg door het station lopen zuilen XD.
    Hiep Hoi! daarom komen veel oefenruimtes met standaard spul erin:P
    "dat is niet uit de maat, dat is in de maat maar een halve tel te vroeg! "

  3. #23

    Standaard

    Hij leid aan zelf overschatting..

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belfrink Bekijk bericht
    16 en ervaren ...

    Zag gisteren al kids van 8 met mobiele telefoons, waar gaat dat heen met dit land :/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas Bekijk bericht
    Dat was exact wat ik dacht.. Dat bestaat helemaal niet. Ook al ben je vanaf je dertiende bezig dan nog ben je NOG MAAR drie en een half jaartjes bezig heh.. Da's niks man.

    Maar goed.. Wel schattig natuurlijk.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thomas-z Bekijk bericht
    Hij leid aan zelf overschatting..


    Hij weet zichzelf in ieder geval te presenteren en te verkopen én kritiek te pareren met onderbouwde argumenten en dat vind ik niet slecht voor een 16 jarige... ken veel 26-, 36- of 46-jarigen die daar veel infantieler op reageren!
    Laatst gewijzigd door Little Jay; 12 augustus 2009 om 16:05
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thomas-z Bekijk bericht
    Hij leid aan zelf overschatting..
    Ik beschrijf alleen mijn ervaring en wat ik zoek. De interpretatie is aan jezelf natuurlijk. Ik ben geen god, maar ik denk dat ik een aardig deuntje kan spelen en waarschijnlijk een bijdrage kan leveren bij misschien een bepaalde groep.
    Als ik zo zelfoverschattend was als jij denkt had ik hier niet een post geplaatst, maar dan had ik zogenaamd veel te veel contacten die mij toch wel wilde en voelde ik mij hier veel te goed voor.

    Kritiek is natuurlijk gewoon welkom maar met dingen zoals dit Thomas kan ik niks.

    Ik ben in mijn openingspost gewoon erg enthousiast en ik wil ook gewoon echt knallen, als ik denk dat ik met 100 keer spelen voor een publiek ik wel podiumervaring heb is dat mijn eigen interpretatie. Ik denk dat ik klaar ben voor meer en ik bied mij hier aan. Want ik heb gewoon zin om te spelen.

    Ik wil zo eerlijk mogelijk zijn over mijzelf en wat ik kan zet ik hier neer, en ook wat ik niet doe. What you see is what you get.

    Jammer dat het schijnbaar toch anders overkomt!


    I wish you a good evening
    "dat is niet uit de maat, dat is in de maat maar een halve tel te vroeg! "

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 augustus 2006
    Locatie
    lisse
    Berichten
    689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bailey Bekijk bericht
    Hiep Hoi! daarom komen veel oefenruimtes met standaard spul erin:P
    Maar als muziekant die echt achter zijn muziek staat wil je op je egen shit spelen of niet soms?? maar ff ontopic !!!!

    MIsschien is dit wat voor je??
    Tis een soort van vacature heeft een vriend van me naar me op gestuurd: http://gedrevenmuzikanten.hyves.nl/

    Weet niet of je er wat aan heb maja ik meld het maar even :P

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door levi Bekijk bericht
    Maar als muziekant die echt achter zijn muziek staat wil je op je egen shit spelen of niet soms?? maar ff ontopic !!!!

    MIsschien is dit wat voor je??
    Tis een soort van vacature heeft een vriend van me naar me op gestuurd: http://gedrevenmuzikanten.hyves.nl/

    Weet niet of je er wat aan heb maja ik meld het maar even :P
    Dat is eigenlijk best lachen dat je het meld, dat is dus een management van een muzikant die ik ken, en die willen voor dat project mij als gitarist. Die Hyves is opgericht om muzikanten voor die bassist en mij te zoeken. En dat regelt zijn management. Is best leuk, is ook best beloftevol dus ik ben daar nu ff druk mee

    En tuurlijk wil je graag op je eigen shit spelen, wie niet, maar als t niet gaat gaat t niet, en valt vaak nog best mee qua apperatuur in goede oefenruimtes Wel met hele grote Feedback stikkers erop ofzo maar vaak wel goed spul
    "dat is niet uit de maat, dat is in de maat maar een halve tel te vroeg! "

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 augustus 2006
    Locatie
    lisse
    Berichten
    689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bailey Bekijk bericht
    Dat is eigenlijk best lachen dat je het meld, dat is dus een management van een muzikant die ik ken, en die willen voor dat project mij als gitarist. Die Hyves is opgericht om muzikanten voor die bassist en mij te zoeken. En dat regelt zijn management. Is best leuk, is ook best beloftevol dus ik ben daar nu ff druk mee

    En tuurlijk wil je graag op je eigen shit spelen, wie niet, maar als t niet gaat gaat t niet, en valt vaak nog best mee qua apperatuur in goede oefenruimtes Wel met hele grote Feedback stikkers erop ofzo maar vaak wel goed spul
    je bedoelt stijn :P
    Ja ik kreeg het van hem maar ik ga over een week met nieuwe studie beginnen dus ik heb geen tracks naar hem opgestuurd :P.
    Want ik heb er waarschijnlijk geen tijd voor. Maar ik zou nog wel een keer met hem gaan jammen mar dat zal waarschijnlijk toch ook weer ene jaar duren voordat dat gebeurt zo gaat het altijd. XD

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door levi Bekijk bericht
    je bedoelt stijn :P
    Ja ik kreeg het van hem maar ik ga over een week met nieuwe studie beginnen dus ik heb geen tracks naar hem opgestuurd :P.
    Want ik heb er waarschijnlijk geen tijd voor. Maar ik zou nog wel een keer met hem gaan jammen mar dat zal waarschijnlijk toch ook weer ene jaar duren voordat dat gebeurt zo gaat het altijd. XD
    Ja Stijn,
    en zijn management had zich dus al een beetje beraamd om iets te vormen dus kreeg echt opeens een megavette email! De 26e is ook gewoon een chille kennismaking. Dus dat word wel heel vet, grote plannen maar moet er wel hard voor werken. Ik ook dit jaar nieuwe studie maar valt allemaal wel te regelen denk ik, zolang je het niet te gek maakt Wat ga je doen als ik vragen mag? Ook iets met de media?(Ik ga International Event Management Studies doen)



    joe
    "dat is niet uit de maat, dat is in de maat maar een halve tel te vroeg! "

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 augustus 2006
    Locatie
    lisse
    Berichten
    689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bailey Bekijk bericht
    Ja Stijn,
    en zijn management had zich dus al een beetje beraamd om iets te vormen dus kreeg echt opeens een megavette email! De 26e is ook gewoon een chille kennismaking. Dus dat word wel heel vet, grote plannen maar moet er wel hard voor werken. Ik ook dit jaar nieuwe studie maar valt allemaal wel te regelen denk ik, zolang je het niet te gek maakt Wat ga je doen als ik vragen mag? Ook iets met de media?(Ik ga International Event Management Studies doen)



    joe
    Ik ga ict doen aplicatie ontwikeling (software maken)
    Heb jij gewoon een paar tracks naar stijn zijn mail gestuurd?
    Of ken je hem persoonlijk?
    En uhh zoeken ze nog een gitarist dan of nie :P
    Aangezien jij er al in zit.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top