Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 33
  1. #11
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Duidelijk knul, ik zal verder ook niet meer in dit topic reageren. Op één dingetje na dan, het is niet 'sirieus', maar 'serieus'.

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome Bekijk bericht
    Duidelijk knul, ik zal verder ook niet meer in dit topic reageren. Op één dingetje na dan, het is niet 'sirieus', maar 'serieus'.
    Haha ik had het door ja, het is inderdaad serieus ipv sirieus, Kan gebeuren he
    "dat is niet uit de maat, dat is in de maat maar een halve tel te vroeg! "

  3. #13

    Standaard

    ik vindt het vet dat je zoveeel speelt.. miss is het een idee om eens naar het musicon in den haag te komen? elke 2de en 4de woensdagavond jamsessie wie weet vindt je daar wat je zoekt
    Up the Irons!!

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GuitarN00B007 Bekijk bericht
    ik vindt het vet dat je zoveeel speelt.. miss is het een idee om eens naar het musicon in den haag te komen? elke 2de en 4de woensdagavond jamsessie wie weet vindt je daar wat je zoekt
    Zeker goed idee! Ik ga het opzoeken, en het is om de hoek!
    Thnx for the tip
    "dat is niet uit de maat, dat is in de maat maar een halve tel te vroeg! "

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 november 2008
    Locatie
    In de diepe blauwe zee!
    Berichten
    534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bailey Bekijk bericht
    Nja eh ik weet niet wat jij als ervaren ziet dan, misschien moet je het niet overschatten. Ik heb denk een optreden of 100/misschien iets meer gedaan(talentenjachten, open podia, evenementen, concerten, voorprogramma's),
    met podium ervaren bedoel ik dus min of meer, geen plankenkoorts, heel enthousiast en dat ik wel weet te entertainen. Het is niet dat ik het voor het eerst doe ofzo,
    ik ben natuurlijk geen tourartiest van 50 maargoed, ik kan er niet zoveel mee. met alleen kritiek, geef me dan onderbouwd commentaar met een tip, want ik neem aan dat jij dat wel bent?

    Kijk ik probeer dit topic serieus te houden en een serieuze oproep te plaatsen, als je daaraan niks nuttigs toe te voegen hebt, hou dan gewoon je mond. Tenzij je wat nuttigs of iets onderbouwds te melden hebt.
    Ik kan er gewoon niet zoveel mee, maar dat snap jij denk ik ook wel.

    @ Telefoonnummer, tsjah ik vertrouw eigenlijk een beetje op de mensen hier dat er wel normaal mee kan worden omgesprongen, en dat hij alleen voor sirieuze doeleinden word gebruikt.
    Maar volgens mij kunnen ook mensen die niet geregistreerd zijn alles wat hier staat lezen, dus ik zou het toch niet betrouwen als ik jou was

    Just a tip, veel succes met zoeken verder

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dancing Lobster Bekijk bericht
    Maar volgens mij kunnen ook mensen die niet geregistreerd zijn alles wat hier staat lezen, dus ik zou het toch niet betrouwen als ik jou was

    Just a tip, veel succes met zoeken verder
    Daar had ik niet helemaal aan gedacht,een beetje, ongeveer

    Edit: Ik merk net, kinda, dat ik het niet meer kan aanpassen
    Laatst gewijzigd door Bailey; 5 augustus 2009 om 22:12
    "dat is niet uit de maat, dat is in de maat maar een halve tel te vroeg! "

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 november 2008
    Locatie
    In de diepe blauwe zee!
    Berichten
    534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bailey Bekijk bericht
    Daar had ik niet helemaal aan gedacht,een beetje, ongeveer

    Edit: Ik merk net, kinda, dat ik het niet meer kan aanpassen
    Zit waarschijnlijk een tijdslimiet op, gewoon even de report knop gebruiken

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 augustus 2006
    Locatie
    lisse
    Berichten
    689

    Standaard

    Waarom wonen de mensen die percies dezelfde leeftijd en muziek smaak hebben als mij Altijd te verweg!! IK ben 17 speel ook gitaar en hou van alle muziek soorten die je daar heb opgenoemd. Heb nog niet zo vaak opgetreden als jou (ong 20 keer )
    Maar ik vind het wel heel leuk om te doen. Maar ik woon ongeveer 28km van denhaag. :S

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door levi Bekijk bericht
    Waarom wonen de mensen die percies dezelfde leeftijd en muziek smaak hebben als mij Altijd te verweg!! IK ben 17 speel ook gitaar en hou van alle muziek soorten die je daar heb opgenoemd. Heb nog niet zo vaak opgetreden als jou (ong 20 keer )
    Maar ik vind het wel heel leuk om te doen. Maar ik woon ongeveer 28km van denhaag. :S
    Hiephoi voor de NS! 28 km is niet zo ver :P

    Ik dacht meer aan Eindhoven-Den Haag, Utrecht - Den Haag, dat hem dan net weer ff niet word..
    Ik woon 10 KM onder den haag
    "dat is niet uit de maat, dat is in de maat maar een halve tel te vroeg! "

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 augustus 2006
    Locatie
    lisse
    Berichten
    689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bailey Bekijk bericht
    Hiephoi voor de NS! 28 km is niet zo ver :P

    Ik dacht meer aan Eindhoven-Den Haag, Utrecht - Den Haag, dat hem dan net weer ff niet word..
    Ik woon 10 KM onder den haag
    haha hiep hooi ga jij maar met ene versterker van 50 kg door het station lopen zuilen XD.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top