Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 33 van 33
  1. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door levi Bekijk bericht
    Ik ga ict doen aplicatie ontwikeling (software maken)
    Heb jij gewoon een paar tracks naar stijn zijn mail gestuurd?
    Of ken je hem persoonlijk?
    En uhh zoeken ze nog een gitarist dan of nie :P
    Aangezien jij er al in zit.
    Hij heeft contact met mij gezocht, en zo is het balletje gaan rollen en ik denk niet dat ze nog een gitarist zoeken, dat zal naar verloop van tijd nog moet blijken, maar ik moet het even zien nog.
    Op dit moment lopen er nog audities voor Drum, toetsen en zang (maar hoorde van het management al dat ze met iemand bezig waren, dus die plek is waarschijnlijk bezet) het is dus 1 grote verassing allemaal en ze gokken er echt op om door te breken.

    dus mocht je nog een GENIALE drummer weten, laat mij het weten en ik speel het wel door aan het management...
    Ik kreeg trouwens van stijn via hyves die link door van die hyves haha! En toen stuurde ik tracks in, maar bleek dus dat Stijn al met het management had gepraat over mij en dat ik dus geen aanmelding hoefde te doen.. Maargoed meer zeg ik niet, het is allemaal een beetje geheim of althans, besloten dus je hooort er vast nog wel iets van

    Ik laat het je nog wel weten als er een gitarist gezocht wordt!
    "dat is niet uit de maat, dat is in de maat maar een halve tel te vroeg! "

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 augustus 2006
    Locatie
    lisse
    Berichten
    689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bailey Bekijk bericht
    Hij heeft contact met mij gezocht, en zo is het balletje gaan rollen en ik denk niet dat ze nog een gitarist zoeken, dat zal naar verloop van tijd nog moet blijken, maar ik moet het even zien nog.
    Op dit moment lopen er nog audities voor Drum, toetsen en zang (maar hoorde van het management al dat ze met iemand bezig waren, dus die plek is waarschijnlijk bezet) het is dus 1 grote verassing allemaal en ze gokken er echt op om door te breken.

    dus mocht je nog een GENIALE drummer weten, laat mij het weten en ik speel het wel door aan het management...
    Ik kreeg trouwens van stijn via hyves die link door van die hyves haha! En toen stuurde ik tracks in, maar bleek dus dat Stijn al met het management had gepraat over mij en dat ik dus geen aanmelding hoefde te doen.. Maargoed meer zeg ik niet, het is allemaal een beetje geheim of althans, besloten dus je hooort er vast nog wel iets van

    Ik laat het je nog wel weten als er een gitarist gezocht wordt!
    ME broer kan heel goed drummen
    Maar die is niet geïnteresseerd er in :P
    (maar we gebruiken dit topic nu een beetje verkeerd we kunnen beter ophouden anders worden er een paar mensen boos)

  3. #33

    Standaard

    Dit gaat toch ook over muziek en personen die personen zoeken

    Gemiste kans voor je broer, maar het moet je wel liggen
    "dat is niet uit de maat, dat is in de maat maar een halve tel te vroeg! "

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top