Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 33
  1. #1

    Standaard Podium ervaren gitarist (16) Zoekt ander jong talent. Den Haag/Westland/Rotterdam

    Om een band mee te beginnen, en enorm veel te spelen.
    Gewoon een knal formatie, met 4 of 5 jonge gasten, en een zanger met een goeie strot. Liefst niet ouder dan 20!


    Mijn naam is Mike Roelvink, een 16 jarige gitarist, uit 's-Gravenzande.
    Ondanks mijn jonge leeftijd heb ik al veel ervaring in de muziek, ik ben sinds mijn 12e non-stop bezig met rocken en op dit moment band loos.
    Ik ben in 2007 Classic Rock Kid geworden bij City FM en ik heb in Ahoy gespeeld met Classics in Rock 2007.
    Ik speelde in een bandje, voor 2 jaar lang, maar dat groeide langzaam uit elkaar.
    Nu zoek ik gewoon naar een band met jongen gasten, die muziek willen maken die staat als een dijk, maar wel met gevoel erin.
    Ik kan eventueel ook wel het een en ander meezingen als backing etc.
    Ik speel zelf graag, funk, blues, rock, soms wat hardrock en ook graag wat gevoelige dingen.
    Het moet knallen, grooven, rocken, funken en gewoon enorm lekker om naar te luisteren zijn.
    Ik ben het bandloos zijn zat, dus vandaar dat ik dit hier post.
    Na een jaar wil ik gewoon weer lekker gaan spelen, en steeds hogerop komen, van feesten naar festivals etc.

    Even wat voorbeeldjes van bandjes die erg vet zijn:

    Devine Rebellion
    http://www.youtube.com/watch?v=Jcdo6CMngYg

    F
    http://www.youtube.com/watch?v=_-rqvOYwWEY

    JIP
    http://www.myspace.com/metjip

    Moore!
    http://moore2.hyves.nl/?ref=sr

    The electric Jets
    http://www.myspace.com/theelectricjets

    Voor zang.. Mijn stem is redelijk hetzelfde bijna als de zanger(niet rapper) van F. luister anders "Fristi" hier http://fmusicnl.hyves.nl/



    Dus al met al. Ik een jonge gitarist met veel ervaring zoekt gewoon een jonge band om sirieus lekker te gaan spelen, in Den Haag op een festival bv. Veel popronde's en talentenjachten willen joinen, en gewoon enorme fun hebben.
    Ik ben eventueel ook bereid om geld mee te lappen voor bijv. een oefenruimte.
    Het liefst geen covers

    Hier info en filmpjes van mij

    www.officialmr.hyves.nl

    en mijn Youtube

    www.Youtube.com/MikeRoelvink


    Als je contact op wil nemen, zeker doen! Stuur gewoon ff een mailtje, krabbeltje, pm! sms(doemaarniet) of geef gewoon even een belletje!

    MikeRoelvink@Gmail.com of 06 ******* PM maar.

    Ik hoor het wel!

    Mike




    ^krijg je meteen een impressie
    Laatst gewijzigd door Bailey; 4 augustus 2009 om 22:30
    "dat is niet uit de maat, dat is in de maat maar een halve tel te vroeg! "

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Locatie
    de haag
    Berichten
    884

    Standaard

    excuses voor de persoonlijke vraag, maar ben jij soms familie van ene Dano Roelvink?

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    En ook van Dries Roelvink?

  4. #4

    Standaard

    Of ben je gewoon een blinde vink?

  5. #5

    Standaard

    Guys, misschien is het famillie! Ik zou het niet weten, weet niet wie Dano is, maar wat Dries betreft ben ik blij dat hij geen close familly is!

    @Vac: ?
    "dat is niet uit de maat, dat is in de maat maar een halve tel te vroeg! "

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 juli 2002
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    739

    Standaard

    16 en ervaren ...

    Zag gisteren al kids van 8 met mobiele telefoons, waar gaat dat heen met dit land :/
    Prog Lord

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belfrink Bekijk bericht
    16 en ervaren ...

    Zag gisteren al kids van 8 met mobiele telefoons, waar gaat dat heen met dit land :/
    Aparte vergelijking, het treft in ieder geval geen doel bij mij...
    Ik ben sinds mijn 13e gewoon druk bezig met bandjes, en spelen dus vandaar de podiumervaring, en er zijn recentelijk afgelopen jaren wat grote podia/publiek optredens bij gekomen.

    Nogmaals, mensen prima als jullie reageren op een topic als dit, maar hou het dan wel op het onderwerp.

    Een vraag mag altijd natuurlijk
    "dat is niet uit de maat, dat is in de maat maar een halve tel te vroeg! "

  8. #8
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belfrink Bekijk bericht
    16 en ervaren ...
    Dat was exact wat ik dacht.. Dat bestaat helemaal niet. Ook al ben je vanaf je dertiende bezig dan nog ben je NOG MAAR drie en een half jaartjes bezig heh.. Da's niks man.

    Maar goed.. Wel schattig natuurlijk.

    edit: Ik zou mn gsm nr wel weghalen btw!

    Laatst gewijzigd door DeiDRagonas; 5 augustus 2009 om 16:40

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2007
    Locatie
    Naaldwijk
    Berichten
    3.290

    Post

    Best flauw om zo te reageren over dat 'ervaren' gedoe. Ik heb Mike meerdere keren zien spelen en ook een paar keer met hem een nummertje gespeeld.

    Geloof me, die gast kan ècht goed spelen.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas Bekijk bericht
    Dat was exact wat ik dacht.. Dat bestaat helemaal niet. Ook al ben je vanaf je dertiende bezig dan nog ben je NOG MAAR drie en een half jaartjes bezig heh.. Da's niks man.

    Maar goed.. Wel schattig natuurlijk.

    edit: Ik zou mn gsm nr wel weghalen btw!

    Nja eh ik weet niet wat jij als ervaren ziet dan, misschien moet je het niet overschatten. Ik heb denk een optreden of 100/misschien iets meer gedaan(talentenjachten, open podia, evenementen, concerten, voorprogramma's),
    met podium ervaren bedoel ik dus min of meer, geen plankenkoorts, heel enthousiast en dat ik wel weet te entertainen. Het is niet dat ik het voor het eerst doe ofzo,
    ik ben natuurlijk geen tourartiest van 50 maargoed, ik kan er niet zoveel mee. met alleen kritiek, geef me dan onderbouwd commentaar met een tip, want ik neem aan dat jij dat wel bent?

    Kijk ik probeer dit topic serieus te houden en een serieuze oproep te plaatsen, als je daaraan niks nuttigs toe te voegen hebt, hou dan gewoon je mond. Tenzij je wat nuttigs of iets onderbouwds te melden hebt.
    Ik kan er gewoon niet zoveel mee, maar dat snap jij denk ik ook wel.

    @ Telefoonnummer, tsjah ik vertrouw eigenlijk een beetje op de mensen hier dat er wel normaal mee kan worden omgesprongen, en dat hij alleen voor sirieuze doeleinden word gebruikt.
    "dat is niet uit de maat, dat is in de maat maar een halve tel te vroeg! "

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top