Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2008
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    466

    Thumbs up HNAD... heb eindelijk mijn nieuwe versterker!

    Na enig overleg met de baa.. ik bedoel, mijn echtgenote, heb ik mijn budget naar beneden moeten bijstellen met als gevolg dat ik wat langer werk heb gehad met het uitzoeken van de beste amp voor het geld. Maar vandaag is het dan eindelijk gelukt! en het is geworden:



    Een Kustom HV30 hybride versterker, met een 12AX7 buis in de pre-amp en een solid-state power amp. 2 Kanalen, 12" Celestion speaker, Line out en speaker out. Voetschakelaar optioneel, die ga ik denk ik ook nog wel aanschaffen. Is wel handig met fx aan/uit en kanaal wisselen.
    Ik heb veel verschillende versterkers geprobeerd in deze prijsklasse en ook veel informatie gezocht op internet, deze was voor mij uiteindelijk de beste
    Het ding is nog knap luidruchtig ook!

    Mijn GAS is voorlopig weer gestild.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 november 2008
    Locatie
    In d'n Achterhoek
    Berichten
    2.802

    Standaard

    Netjes man! gaaf dingetje
    "Till I Cadillac"

    Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vpilot Bekijk bericht
    Na enig overleg met de baa.. ik bedoel, mijn echtgenote, heb ik mijn budget naar beneden moeten bijstellen
    En wat zeg jij als ze weer kleren wil kopen?

    Proficiat met je versterker.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2008
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    En wat zeg jij als ze weer kleren wil kopen?
    Als je toch gaat, neem dan gelijk nog effe een kratje bier mee... nee, niet slaan! Auw!

    Of iets wat daarop lijkt...

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vpilot Bekijk bericht
    Als je toch gaat, neem dan gelijk nog effe een kratje bier mee... nee, niet slaan! Auw!

    Of iets wat daarop lijkt...
    Haha!! Gefeliciteerd, amp ziet er netjes uit. Hopelijk klinkt 'ie lekker.
    Ik hoop dat ik mijn financiën later zo goed op orde heb dat mijn vriendin geen inspraak hoeft te krijgen in mijn gitarenaankoop. Een apart potje voor mij en voor haar lijkt me wel handig voor de hobbies.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Music

    mooi ding. klinkt het ook een beetje? ik heb zelf ooit een fender performer 1000 gehad, ook met een 12ax7 in de pre-amp. klonk verrekte goed in ieder geval.

    groeten Pasqual.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vpilot Bekijk bericht
    Als je toch gaat, neem dan gelijk nog effe een kratje bier mee... nee, niet slaan! Auw!

    Of iets wat daarop lijkt...
    Ik heb 'm niet


  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Haha!! Gefeliciteerd, amp ziet er netjes uit. Hopelijk klinkt 'ie lekker.
    Ik hoop dat ik mijn financiën later zo goed op orde heb dat mijn vriendin geen inspraak hoeft te krijgen in mijn gitarenaankoop. Een apart potje voor mij en voor haar lijkt me wel handig voor de hobbies.
    dit is geen gek idee hoor!
    ik heb zelf een aparte rekening geopend puur alleen voor mijn gitaar gerelateerde aanschaffen en verkopen. ik hoef niets te overleggen en alleen maar ervoor te zorgen dat die rekening niet leeg raakt. ( of weer iets verkopen! ). de vrijgezellen onder ons denken nu misschien: wat een zielepoot, maar als je een gezin hebt kun je niet onbeperkt met geld liggen/lopen gooien ( helaas ).

    groeten Pasqual.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    dit is geen gek idee hoor!
    ik heb zelf een aparte rekening geopend puur alleen voor mijn gitaar gerelateerde aanschaffen en verkopen. ik hoef niets te overleggen en alleen maar ervoor te zorgen dat die rekening niet leeg raakt. ( of weer iets verkopen! ). de vrijgezellen onder ons denken nu misschien: wat een zielepoot, maar als je een gezin hebt kun je niet onbeperkt met geld liggen/lopen gooien ( helaas ).

    groeten Pasqual.
    Dat realiseer ik me inderdaad ook en ik denk dat me dat heel goed af gaat, later. Ik scheid studiegeld en eigen geld nu ook, en spaar ook nog een beetje (wat toch wel op gaat aan random dingen, voornamelijk gitaren en eten :P). Huishoudgeld is idd iets waar je niet aan wilt komen.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    congratz met je nieuwe amp
    zien er goed uit....

    ik heb met mijn vriendin voor gescheiden rekeningen gekozen, ieder stort elke maand een bedrag om van te leven en voor de rest doet ieder wat hij/zij wil met zijn geld
    nooit geen gezaag over muziek uitgaven

    plus het geld van mijn gigs houd ik nog eens appart op een rekening en dat gebruik ik meestal voor nieuwe spullen

    grtz d

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top