Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 29
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2008
    Locatie
    Erps-Kwerps ( belgië)
    Berichten
    1.683

    Standaard Op welk gitaar magazine moet ik mij aboneren ?

    Beste forum gitaristen,

    ik zou me graag abonneren op een gitaar magazine.
    Nu ga ik af en toe gitarist kopen in de winkel en dat vind ik wel een leuk boekje.
    Maar zijn er nog andere magazines die de moeite waard zijn.

    Ik zoek vooral boekjes met de laatste nieuwtjes, revieuws , mooie foto's misschien een paar intervieuws.
    Een maandbald.

    Voor het moment staat gitarist op nummer 1 maar zijn er andere die ik eens moet proberen.

    Welke boekjes lezen jullie.

    laat maar weten

    greets

  2. #2

    Standaard

    Ik weet niet hoe goed je duits is maar Gitarre und Bass is wel een goed en informatief blad, en niet zo duur als de engelse en amerikaanse bladen. De gitarist heb ik niks mee.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2008
    Locatie
    Erps-Kwerps ( belgië)
    Berichten
    1.683

    Standaard

    Gitarre und Bass is idd een heel goed blad maar zo goed als dat blad is, zo slecht is mijn duits maar misschien kan ik het eens proberen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    MeetMusic.... Heel goed maandblad, en in bijna alle muziekwinkels gratis te verkrijgen. www.meetmusic.com

  5. #5

    Standaard

    guitar world (USA)

    en zeker niet Total Guitar (UK), goed boekje maar er staan te veel berichten over metal in dat ik er ziek van wordt.Dat ze eens over goede muziek schrijven en tabs geven.
    it's better to burn out than to fade away

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Ik heb lang een abonnement gehad op Gitarist, maar begon me te ergeren aan hoe ze alle nieuwe producten de hemel in prijzen.

    Voorbeeldje: in het artikel over de Boss ME-50 (naar aanleiding waarvan ik die heb aangeschaft) stond zoiets als "je kunt weliswaar maar drie patches tegelijk bereiken, en niet met de voet schakelen tussen banken, maar drie geluiden per nummer is toch altijd wel genoeg".

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2008
    Locatie
    Erps-Kwerps ( belgië)
    Berichten
    1.683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    guitar world (USA)

    en zeker niet Total Guitar (UK), goed boekje maar er staan te veel berichten over metal in dat ik er ziek van wordt.Dat ze eens over goede muziek schrijven en tabs geven.
    Ik ben net even op de site van guitar world gaan kijken, zelfs daar veel informatie.
    MIsschien is dit een kanshebber

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Ik heb lang een abonnement gehad op Gitarist, maar begon me te ergeren aan hoe ze alle nieuwe producten de hemel in prijzen.

    Voorbeeldje: in het artikel over de Boss ME-50 (naar aanleiding waarvan ik die heb aangeschaft) stond zoiets als "je kunt weliswaar maar drie patches tegelijk bereiken, en niet met de voet schakelen tussen banken, maar drie geluiden per nummer is toch altijd wel genoeg".
    Gitarist is idd nogal positief, weinig kritiek en uiteindelijk ook niet altijd de tests waar ik op zit te wachten.
    Dat laatste veranderd natuurlijk ook met de tijd want dan wil ik meer weten over effecten dan weer meer over amps dan weer dit dan weer dat dus dit is niet echt een goed criterium

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2008
    Locatie
    Erps-Kwerps ( belgië)
    Berichten
    1.683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    guitar world (USA)

    en zeker niet Total Guitar (UK), goed boekje maar er staan te veel berichten over metal in dat ik er ziek van wordt.Dat ze eens over goede muziek schrijven en tabs geven.
    Ik ben net even op de site van guitar world gaan kijken, zelfs daar veel informatie.
    MIsschien is dit een kanshebber

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Ik heb lang een abonnement gehad op Gitarist, maar begon me te ergeren aan hoe ze alle nieuwe producten de hemel in prijzen.

    Voorbeeldje: in het artikel over de Boss ME-50 (naar aanleiding waarvan ik die heb aangeschaft) stond zoiets als "je kunt weliswaar maar drie patches tegelijk bereiken, en niet met de voet schakelen tussen banken, maar drie geluiden per nummer is toch altijd wel genoeg".
    Gitarist is idd nogal positief, weinig kritiek en uiteindelijk ook niet altijd de tests waar ik op zit te wachten.
    Dat laatste veranderd natuurlijk ook met de tijd want dan wil ik meer weten over effecten dan weer meer over amps dan weer dit dan weer dat dus dit is niet echt een goed criterium

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Gitarre & Bass is van de papieren bladen imo het beste zowel qua prijs/kwaliteits-verhouding (erg dik en toch maar 5,20) en ook qua tests en artikelen.

    Online kun je je bijvoorbeeld ook gratis abonneren op Premier Guitar. Elke maand een gratis digitaal blad met veel info.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2008
    Locatie
    Erps-Kwerps ( belgië)
    Berichten
    1.683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Gitarre & Bass is van de papieren bladen imo het beste zowel qua prijs/kwaliteits-verhouding (erg dik en toch maar 5,20) en ook qua tests en artikelen.

    Online kun je je bijvoorbeeld ook gratis abonneren op Premier Guitar. Elke maand een gratis digitaal blad met veel info.
    Bedankt voor de tip man super
    ga ik nu vlug even doen.
    Me abonneren bedoel ik he

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top