Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 29 van 29
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuperCrazyGuitarManiac Bekijk bericht
    Even ander vraagje tussendoor Waar halen jullie de Total Guitar? aangezien ik dat ding nergens heb kunnen vinden en het toch wel een chill blad vind (Ja ik weet het, ik ben een enorme n00b )
    Ik vind zelf de TG beter dan de gitarist In de gitarist vind ik over het algemeen dat ze nogal lullen over vanallerlei bands en spullen waar ik 1. niets van weet en 2. niets van wíl weten...

    scgm
    misschien ook even zeggen waar je woont
    it's better to burn out than to fade away

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    't Harde staat onder z'n naam, dat is een plekje tussen Utrecht en Zwolle waar eens per jaar alle mensen die naar Lowlands gaan uitstappen en een paar dagen later vice versa Ook iets van een legerbasis daar of zo. Geen Ako blijkbaar.

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    't Harde staat onder z'n naam, dat is een plekje tussen Utrecht en Zwolle waar eens per jaar alle mensen die naar Lowlands gaan uitstappen en een paar dagen later vice versa Ook iets van een legerbasis daar of zo. Geen Ako blijkbaar.
    Ja ik heb er geen weet van. Moest er nu utrecht staan oke.
    it's better to burn out than to fade away

  4. #24
    Banned
    Geregistreerd
    8 juni 2009
    Locatie
    't Harde
    Berichten
    232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    't Harde staat onder z'n naam, dat is een plekje tussen Utrecht en Zwolle waar eens per jaar alle mensen die naar Lowlands gaan uitstappen en een paar dagen later vice versa Ook iets van een legerbasis daar of zo. Geen Ako blijkbaar.
    Lol Jaartje lowlands sla ik over ik vond het maar een flut line-up...
    En idd, daar is geen Ako

    ondertussen is het hier geen plekje meer maar een criminele achterbuurt

    scgm

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.287

    Standaard

    Tja ,dan moet je een eind reizen voor je blaadjes.
    Mijn voorkeur:
    Guitar player (USA) aardige interviews, redelijk objectieve reviews. Leuke lesjes.
    Guitar techniques, gericht op gitaarspelen. Héél veel afwisselend studiemateriaal (met cd) goed uitgelegd. Weinig interviews, vrijwel geen reviews.
    Mwa...

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kenx Bekijk bericht
    Idem voor meetmusic, die ik al eerder genoemd had, maar waar ik als enige geen reactie op heb gehad...
    MeetMusic vind ik ook zeker voor een gratis blad best goed. Die nam ik altijd mee toen ik nog studeerde, want dat blad lag op school.

    De gitarist heb ik nu een paar keer gekregen en gekocht, maar ik vind er altijd maar weinig info in staan eigenlijk. Die interviews met "bekende" gitaristen vind ik niet boeiend.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 augustus 2001
    Locatie
    leeuwarden
    Berichten
    769

    Picker

    Guitar World, da's met die playboy-dames!
    Ik koop zelf altijd van de nederlandse bladen de Gitarist en heb een abonnement op de Music Maker. De reviews die in Gitarist komen te staan, staan vaak ook in de GitaarPlus.
    Total Guitar vind ik weinig goede artikelen hebben, maar ze hebben wel veel muziek waar je lekker mee kunt jammen. Hoewel na ze een aantal jaar zichzelf weer gaan herhalen met de backingtracks.
    wie heeft er nog een groene Cyclone-gitaar te liggen mét handvat?

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 augustus 2008
    Locatie
    Den Helder
    Berichten
    208

    Standaard

    Eind 80, begin 90 voor het internet waren de gitaar magazines de enige 'overzeese kennisbron' voor mij. Ik heb ladingen Guitar for the Practicing Musician, guitar worls, guitar player, total guitar en guitar techniques gekocht.
    • Guitar for the Practicing Musician had veel transcripties met uitleg over de gespeelde stukken en effect settings. Dit tijdschrift bestaat niet meer.
    • Guitar World had in het begin 1 transcriptie per nummer, later (nu nog steeds) 5.
    • Guitar player had meer interviews met gitaristen.
    • Total guitar had/heeft altijd een Cd'tje met veel backing tracks en lessen, maar vallen nu wel in herhaling met hun backing tracks.
    • Guitar techniques heeft veel lessen en een transcriptie.
    Veel is nu op internet te vinden, dus ik koop sporadisch een blaadje als er wat interessants in staat. Tegenwoordig eigenlijk alleen maar Gitarist (NL), gitarre & basse (veel info), Guitar techniques (goede lessen en transcriptie).
    Het is maar waar je interesse naar uit gaat. Wil je veel gear info dan zou ik gaan voor gitarre & basse. Wil je veel weten over gitaristen, dan is guitar player meer voor de hand. Wil je veel lessen op elk niveau dan wellicht is Guitar techniques wat. De gitarist leest gewoon lekker weg met aardige artikelen en lessen.
    En op de zevende dag pakte God zijn gitaar en schiep het Gm7add13 akkoord; En Hij hoorde dat het goed was.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.448

    Standaard

    Ik ben helemaal fan van de Engelse Guitarist. Een van de weinige bladen die ik echt duidelijk vind schrijven in de reviews en waar ik precies begrijp wat ze bedoelen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top