Kennen jullie m nog? Mn zo goed als nieuwe stratje avri '62.
Ik heb m zojuist op marktplaats gezet omdat ik er toch achter ben gekomen dat een strat not for me is...Maar toch twijfel ik een beetje want ergens speelt ie ook wel weer fijn en vind ik de sound vet.
Feit is wel dat ie meer in zn koffer dan bespeeld wordt terwijl de les paul overuren blijft maken.
Ik vind de bodyvorm toch prettiger en ben toch meer een man vd humbuckers waarmee ik graag wat rauwe blues, allerlei rock en metal speel.

Ik wilde mn les paul gaan modden maar kwam toen op het idee om gewoon een nieuwe plank te kopen die tevens als backup gaat fungeren en mn oog viel op de ESP eclipse. Qua looks een mooie gitaar met een slanke hals (in contrast met de 50's neck van mn paultje) en met EMG elementen voor het zwaardere werk. Uiteraard ga ik er eerst eens één proberen want straks valt het allemaal wat tegen, who knows? Ik in ieder geval nog niet.

Eigenlijk een beetje een vaag topic dit en zeker niet bedoeld als SPAM maar ik wilde het gewoon even kwijt en uiteraard vind ik het leuk om commentaar (positief of negatief) te krijgen want anders post ik niet.
Toch zit ik nog wat in dubio maar misschien trekken jullie me over de streep...