Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    11 juli 2009
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    51

    Smile Netjes voorstellen hoort er nou eenmaal bij he...

    Hoi ik ben Nightwolf echte naam Maurice en van het mannelijke kunnen.

    Ik ben 29 jaar en woonachtig in Lelystad waar ik door beeindigen relatie ff tijdelijk bij me ma woon weer.

    Wegens gammele knieën waardoor ik aardig gelimiteerd ben in werk zoeken ook nog ff werkeloos dus ben.
    Verder ben ik full-time metalhead.
    Ben nu ong. maand geleden begonnen met gitaar spelen wat ik al wou sinds ik als 7 jarige dank zij me pa in aanraking kwam met metal maar er nooit van gekomen is.

    Momenteel heb ik een Richwood RD-12-CEBK om de basis enzo te leren voor ik ga kijken voor electrische gitaar.

    Mijn andere grote liefde daarbuiten zijn me slangen waar ik ook klein beetje mee kweek.

    Dat was het eigenlijk wel, wil iemand nog wat anders weten vraagt die het maar he.

    Greetzzz Maurice.

  2. #2

    Standaard

    hoi Maurice, welkom!

  3. #3
    Member
    Geregistreerd
    11 juli 2009
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    51

    Standaard

    Dank je!!!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 april 2009
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    321

    Standaard

    Hoi Maurice, welkom!

    Ik speel inmiddels 4 maanden, ben ook 29 jaar en speel ook op een Richwoord RD-12 (volgens mij komt er bij mij niks meer achter...).
    Meteen een kleine tip: Op mijn Richwood was de actie erg hoog (afstand van de snaren t.o.v. de hals), wat het spelen erg moeilijk maakte. Dit heb ik laten verlagen, wat het spelen echt ten goede kwam! Maar daarnaast is het ook gewoon een kwestie van volhouden.
    Gr!
    DJ
    Ik heb sterk de indruk dat Caroline Tensen in haar vorige leven een prostitué is geweest. Waarschijnlijk niet een heel goede, maar toch!!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    welcome metalhead,

    wat zijn zoal je muzikale invloeden...?
    hehe ik kweek ook slangen hier, wat heb je zitten (kruipen)....?

    grtz d

  6. #6
    Member
    Geregistreerd
    11 juli 2009
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    51

    Standaard

    Dank Superstick en deefke666.

    @Superstick bedankt voor de tip. Ik zal er zeker ff naar laten kijken binnenkort al zag ut er aan de hand van mijn metingen wel vrij goed uit... maar goed ik ben nog lang geen kenner he.

    @deefke666 mijn invloeden variëren eigenlijk van Green Day tot Iron Maiden (wat toch wel me favo band is en waar ik me wel ut meest mee bezig zal gaan houden waarschijnlijk) via Guns N' Roses en van Type o Negative tot Nile via Disturbed zeg maar... zal dus met 1 electrische waarschijnlijk niet klaar zijn straks
    Wat ik op ut moment heb rondkruipen zijn erg beginners achtig 4 Rode rattenslangen 2 van een cm of 40 (maand of 5 dus) een Missing Black en een Fluosecent Orange (zelfde als de gitarist van Cradle of Filth heeft/had puur toeval maar wel leuk weetje ) en 2 van ong. 1.10 (jaar of 2 dus waarschijnlijk) een wildkleur vrouw en een Miami Phase man waar ik nu dus 5 bevruchte eieren in de stoof heb.
    En wat zijn jouw invloeden en kruipers?

    Greetzz Maurice

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 november 2007
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    573

    Standaard

    welkom!! en succes met het leerprocces
    2 Fenders, 3 Gibson's,1 Ibanez prestige special edition,1x Taylor 310 1 Marshall DSL, en een Fender blues deluxe, en GAAAAAAAAAAAAAAAAN

  8. #8
    Member
    Geregistreerd
    11 juli 2009
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    51

    Standaard

    Dank je. Dat zal wel goed komen met alle tips e.d. die ik hier al tegen kwam. Eindelijk een forum waar je ook echt wat aan ken hebben he.
    Als jij iets niets vindt hoeft dat niet te betekenen dat het per definitie slecht is.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    352

    Standaard

    Hallo Nightwolf,

    Veel plezier op het forum. Wat het beeindigen betreft van relaties: bij ons in Twente zeggen we altijd "noa dissen n'n frissen" (vertaling: na deze gewoon een nieuwe )

  10. #10

    Standaard

    welkom en veel plezier op het forum

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top