Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 26 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 259
  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Zou ik zaterdag gaan doen, maar degene waar ik ga testen heeft een andere afspraak gemaakt omdat ik misschien een quad in noord brabant zou gaan testen. Dat is verder en aangezien ik 'm voorlopig toch niet ga kopen zag ik daar vanaf. Niet goed gecommuniceerd waardoor hij nu niet kan :S. Laat dus nog ff op zich wachten...

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Waarschijnlijk hadden de meesten deze al gezien, maar ik zag laatst een Mesa Quad preamp voorbij vliegen op MP:

    http://link.marktplaats.nl/286329847
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Hoi...

    Dit is wel een hele goeie tip (even in de herhaling) Sla je slag!!
    Ik verbaaste me er even over dat er binnen korte tijd 2 keer een EMMA Discumbobulator aangeboden werd, maar na in mijn mail gekeken te hebben lijkt het om dezelfde persoon te gaan

  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Owja die moest ik nog posten. Had 'm vorige week gezien en gereageerd, maar eigenlijk heb ik nog geen tweede preamp nodig. Ook nog niet eens getest :$ (zie boven).

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    http://link.marktplaats.nl/290323077

    Mesa Formula pre voor 300 euro

    Schijnt niet super goed te zijn, maar misschien wel leuk voor die prijs.

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Niet iets nieuws, maar ik heb even een financieel vraagje over de Axess MFC5. Die staat nu op axesselectronics.com voor $179 en ze zeggen dat de oorspronkelijke prijs $279 is. Zijn er nu dus mensen die 'm tweedehands aanbieden voor minder dan $179?
    En volgens Axess is het een gelimiteerde oplage, dus het wordt weer duurder. Zou ik 'm dus beter nu al kunnen kopen van Axess zelf? Heeft iemand daar ervaring mee? Wat kost het verzenden enzo. En de douane schijnt strenger te controleren these days. Dan moet ik waarschijnlijk gaan denken aan 200 euro, right?

    Overigens is het nog een overweging, maar $100 goedkoper is een behoorlijk bedrag.

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2007
    Locatie
    Deventer!
    Berichten
    699

    Standaard

    Ik zag ze inderdaad ook staan voor 179 dollar. erg lekkere prijs maar ik heb al een MFC-5. Kan me herinneren dat verzenden toen best duur was voor MCF% en GRX-4 samen iets van 90 dollar ofzo. Hoe dan ook, bij de douane moet je wat mazzel hebben, al met al niet vreselijk goedkoop maar wel echt een top apparaat!!
    SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
    Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...

  7. #117

    Standaard

    Dit topic is niet bedoeld om eigen spullen aan te prijzen of te adverteren. Derhalve heb ik wat opgeschoond en posts verwijderd.

    Carry on.
    Morris

    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    GCX en oudere GCP voor 410 euro. Is er toevallig iemand geïnteresseerd in de oudere GCP (ik denk dat dat dezelfde is als ik heb, van DMC ipv Voodoolab) want ik zou die GCX wel willen hebben. We zouden dan kosten kunnen splitten: 205 euro pp (da's echt een koopje lijkt mij).

  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2003
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    GCX en oudere GCP voor 410 euro. Is er toevallig iemand geïnteresseerd in de oudere GCP (ik denk dat dat dezelfde is als ik heb, van DMC ipv Voodoolab) want ik zou die GCX wel willen hebben. We zouden dan kosten kunnen splitten: 205 euro pp (da's echt een koopje lijkt mij).
    Goede prijs, mist het de Ground Control Pro betreft en niet de kleine versie.


  10. #120
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    ...is volgens mij de kleine versie hoor.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top