Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: yamaha MSG Standard

Hybrid View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard yamaha MSG Standard

    Ik kan een Yamaha MSG Standard kopen, originele humbuckers hebben plaatsgemaakt voor een Seymour Duncan SH4 en SH2 combinatie.

    kent iemand deze gitaren, ik kan via google bijna niets over deze gitaren vinden.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik kende ze niet, maar ze zien er verrekte lekker uit!







    Vooral bovenstaand exemplaar doet me erg denken aan mijn Les Paul:

    Laatst gewijzigd door vulvasonic; 10 juli 2009 om 01:55
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 november 2007
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    573

    Standaard

    zo, dat ziet er idd lekker uit zeg! ziet er idd beetje uit als een LPDC. Maar verder kan ik je niet veel vertellen over deze gitaren, volgens mij zijn ze wel goed. (kuch ik roep maar wat)
    2 Fenders, 3 Gibson's,1 Ibanez prestige special edition,1x Taylor 310 1 Marshall DSL, en een Fender blues deluxe, en GAAAAAAAAAAAAAAAAN

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.395

    Standaard

    Afgelopen jaar heeft er een paar keer (volgens mij dezelfde) MSG te koop gestaan in Nederland. Het lijkt mij een erg mooie gitaar en met de kwaliteit zit het bij Yamaha meestal ook wel snor.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Het lijkt mij een erg mooie gitaar en met de kwaliteit zit het bij Yamaha meestal ook wel snor.
    Om jouw stelling enig kracht bij te zetten, sta mij dan toe de woorden van een van Nederlands' beste gitaarbouwers, Patrick Koopman, te herhalen: "De gitaren van Yamaha hebben de beste prijs/kwaliteit-verhouding van alle bekende merken".

    En ik vertrouw blind op zijn expertise.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  6. #6

    Standaard

    Yamaha is inderdaad eigenlijk altijd wel knap, ze hechten nogal veel waarde aan hun naam qua kwaliteit en ben (nog) nooit een echt slechte Yamaha tegengekomen, zowel niet elektrisch als akoestisch.
    Ik heb dezelfde pickupcombinatie in mijn Les Paul, dit is de zogenaamde Seymour Duncan Hot Rodded set. Bevalt mij persoonlijk erg goed, maakt de gitaar iets veelzijdiger dan een standaard les paul. Dit kon wel eens een gave gitaar zijn, die MSG... Foto's?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top