Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Gitarist zoekt band!! (Omgeving Veendam)

    Hallo

    ik speel nu zo'n 2,5 jaar gitaar, twee jaar les, en ik ben toe aan iets nieuws, veel optreden! Ik ben dus op zoek naar een bandje en bied mij als gitarist dus aan voor mensen die nog een gitarist voor hun band zoeken. Ik heb nog niet zoveel podiumervaring, ik heb twee keer opgetreden (op een talentenjacht en in een café) maar daar moet natuurlijk verandering in komen. Ik zal binnenkort even wat opnames van me plaatsen maar omdat ik nog nooit wat van mezelf heb opgenomen moet ik dat dus nog maar eventjes een keer doen.

    Ik speel vooral in de stijl van Stevie Ray Vaughan, John Mayer (mindere mate nu), Jimi Hendrix, Queen. Oftewel: Blues, Blues-Rock, Pop en gewone Rock. Andere stijlen vind ik ook wel leuk zoals Jazz maar harder dan Queen of Led Zeppelin ga ik liever niet.

    Ik ben dus op zoek naar een drummer en een bassist van ongeveer hetzelfde niveau, kunnen we namelijk ook nog wat van elkaar leren:P.

    Nogmaals: in de omgeving van Veendam, veel repeteren met als doel veel optreden dus en vooral in de stijlen boven aangegeven.

    N.B. Binnenkort komen er samples van wat ik kan

    http://www.youtube.com/watch?v=xNhWCgHsSLc Een stukje Little Wing. Niet zo best opgenomen, maar goed, het gaat om het idee. Meer nummers zullen volgen.

    Laatst gewijzigd door QueenSRVJW; 4 juli 2009 om 15:45

  2. #2

    Standaard beste gitarist. band gezocht

    hallo,

    ik las net je advertentie, dat je opzoek wou naar een bandje met optredens.
    wij zijn een complete band die op zoek is naar slag/solo gitarist.
    24 augustus hebben wij een kleine optreden staan, misschien kun je daar al bij zijn?

    wij repeteren elke donderdag avond in nieuwe pekela.
    misschien iets voor jou?

    met vr gr kim van den bulk

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    zou hij na 3 jaar nog steeds zoekende zijn denk je?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    zou hij na 3 jaar nog steeds zoekende zijn denk je?
    Hi
    Op mijn leeftijd gaat het allemaal wat langzamer, wordt er wel beweerd. Dat klopt. Da's niet erg. Doorgaans.
    Dit is wel errug langzaam.
    Je vraagt je af wat de leeftijd is van deze gast.

    Ik kan daar de lol wel van inzien. Ik hoop dat dat ook geldt voor heer Bulk!

    Prachtbak!
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.361

    Standaard

    zou Kim vandenBulk echt een heer zijn?Als het dan maar een echte heer als Kim Wilson mag zijn.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top