Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: Bewerken van posts

  1. #11
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Dat lijkt me niet, nee. Kijk, voor info over een meeting of zo, da's wel zo makkelijk als de meest actuele info in de eerste post staat, maar met een kletstopic over een festival: gewoon een nieuwe reply!
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  2. #12

    Standaard

    is het niet handig dat de openingspost wel bewerkt kan worden? maar de rest van de reply's niet?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

  3. #13
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.708

    Standaard

    Hoeveel onderwerpen verwacht je waarbij dat wijzigen zo keihard nodig is?

    Zoals gezegd is de nieuwe limiet gedaan voor zaken waar wij vaker mee te maken hebben gehad; het door wijzigen lastig leesbaar worden van een discussie (inclusief volledig wissen van alle eigen posts) en gedoe met mensen die mod-edits ongedaan maken.

    Ook qua duidelijkheid DAT er nieuwe info in een thread staat, is toevoegen van info in oude posts niet altijd wenselijk.

    Het gaat ook niet over kleine (spel-) foutjes. Daar heb je immers 24 uur correctietijd voor. Dus naar alle waarschijnlijkheid gaat 't alleen over een enkel onderwerpje hier of daar betreffende een meeting of iets dergelijks.

    Wat mij betreft kunnen we beter eerst maar 'ns kijken of de nieuwe instelling werkelijk problemen met zich meebrengt. Pas tweaken als dat blijkt.
    Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
    https://alpha-robot.nl

    thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)

  4. #14
    Bl44t44p
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Wat mij betreft kunnen we beter eerst maar 'ns kijken of de nieuwe instelling werkelijk problemen met zich meebrengt. Pas tweaken als dat blijkt.
    Nouja, ik vind het onhandig dat ik de tweede lineup-post in het Lowlands 2009 topic niet meer kan aanpassen. Maar da's slechts één enkel geval...

  5. #15
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.708

    Standaard

    Tja... ik zou zeggen post in zo'n onderwerp de nieuwe info en zo nu en dan de hele up-to-date line-up.
    Maar je kan dus ook gewoon een pm'etje naar de/een mod sturen.

    Als blijkt dat dit soort dingen meer tijd gaat nemen dan we hadden gedacht, dan kijken we naar betere oplossingen. Vooralsnog lijkt me nog weinig reden om aan te nemen dat dat bakken werk gaat betekenen.

    En dat 't slechts 1 enkel geval is, is juist wat ik bedoelde .
    Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
    https://alpha-robot.nl

    thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top