Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15

Discussie: Bewerken van posts

  1. #1
    Bl44t44p
    Guest

    Standaard Bewerken van posts

    Ik krijg mijn eerder geplaatst posts in dit topic http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=119399 niet meer bewerkt (die knop zit er niet), maar zou toch graag de lineup willen updaten. Ik zie nu dat dit voor al mijn replies op dit forum geldt, behalve een post van 5 min geleden, die kan ik nog wel bewerken?

    edit: en deze kan ik dus ook bewerken. Kan ik alleen replies uit dezelfde sessie nog bewerken ofzo?

  2. #2
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Omdat er nogal eens misbruik van is gemaakt hadden we aangevraagd dat posts alleen nog binnen een bepaalde tijdslimiet zijn te veranderen. Blijkbaar is dat al gebeurd. Excuses dat we jullie neit vooraf hebben kunnen inlichten daarover, wij wisten niet dat het meteen zou gebeuren. Wat de tijdslimiet precies is hopen we je zo spoedig mogelijk te vertellen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  3. #3

    Standaard

    Wat voor misbruik eigenlijk? Heeft dit te maken met de leden die willen stoppen met forummen en al hun posts verwijderen?

  4. #4
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Helemaal juist. Of personen wiens post is aangepast door een mod en die personen vinden het dannodig om hem daarna zelf weer aan te passen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  5. #5
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.709

    Standaard

    Dat is idd wel de aanleiding geweest. Dan is dat gewoon 100% duidelijk dat je posts na de vaste tijdslimiet vast staan en niet meer weg gaan.
    (tenzij er iets tegen andere regels instaat... of je met HELE sterke redenen de admin weet te overtuigen)

    We weten nog niet wat de tijdslimiet is, maar als ik naar een aantal van m'n eigen posts kijk, lijkt hij op 24 uur te staan. Dat is toch genoeg tijd om je eigen foutjes zelf op te sporen en te corrigeren? Ik zou alvast geen hele goede reden weten om na 24 uur nog m'n post te wijzigen .
    Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
    https://alpha-robot.nl

    thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Dat is idd wel de aanleiding geweest. Dan is dat gewoon 100% duidelijk dat je posts na de vaste tijdslimiet vast staan en niet meer weg gaan.
    (tenzij er iets tegen andere regels instaat... of je met HELE sterke redenen de admin weet te overtuigen)

    We weten nog niet wat de tijdslimiet is, maar als ik naar een aantal van m'n eigen posts kijk, lijkt hij op 24 uur te staan. Dat is toch genoeg tijd om je eigen foutjes zelf op te sporen en te corrigeren? Ik zou alvast geen hele goede reden weten om na 24 uur nog m'n post te wijzigen .
    njaa als je bijvoorbeeld een topic opent en je updates en edites in je post te houden, zoals foto's van je nieuwe gitaar die je gekocht heb naar aanleiding van dat topic
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

  7. #7
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.709

    Standaard

    Wat is er dan mis met een nieuwe post met die nieuwe gitaar in datzelfde topic?
    Dan wordt het topic tenminste ook naar boven geschoven, zodat iedereen weet dat er iets is toegevoegd.
    Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
    https://alpha-robot.nl

    thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)

  8. #8

    Standaard

    Gaat het nou om aankondigingen van gigs of meetings dan is het wel handig om de eerste post up to date te hebben, maar dan is een PM naar een mod voldoende.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  9. #9
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    De tijdslimiet voor bewerken van je posts ligt inderdaad op 24 uur.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #10
    Bl44t44p
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    Gaat het nou om aankondigingen van gigs of meetings dan is het wel handig om de eerste post up to date te hebben, maar dan is een PM naar een mod voldoende.
    Ja maar om nou iedere keer een PM te gaan sturen bij een update van de lineup van Lowlands, daar zitten jullie denk ik ook niet op te wachten wel?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top