Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 53 van 56 EersteEerste ... 3435152535455 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 521 t/m 530 van 556
  1. #521
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2011
    Berichten
    781

    Standaard

    2 fender super reverbs op marktplaats. 1 uit 1965 en 1 uit 1969. Helaas zijn ze wat te groot voor mij maar ooow.. wat zou ik er graag 1 (of 2.. ) willen hebben.

    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr

    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
    What I love about the blues is that it pulls in those that feel it, and want to learn it, and repells those with huge ego's and overly technical show-offs who play with no emotion whatsoever.

  2. #522
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Oei, die blackface ziet er wel erg mooi uit. Sinterklaasje mag er mee doorkomen

  3. #523
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Bij de Plug staat een mooi klinkende oude Fender Champ . Heb er even op gespeeld , prachtige sound .

  4. #524
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    En, die Winston heeft een 15 inch? Was B merk van Echolette/Klemt/Dynacord (Denk er aan het was toen jaren '50'60 wilde je in de USA of Engeland wat verkopen moest het geen duits spul zijn....)
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  5. #525
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Je zal maar budget hebben voor een super originele SuperReverb uit 1965 incl. footswitch.... Deze staat in Alphen te koop voor €2395,- . Wat een ubergeile bak.




  6. #526
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2004
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Je zal maar budget hebben voor een super originele SuperReverb uit 1965 incl. footswitch.... Deze staat in Alphen te koop voor €2395,- . Wat een ubergeile bak.



    De SR met Alnico's klinkt veel beter , had die met keramische en nu dus eentje met originele Alnico's !
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

  7. #527
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2002
    Locatie
    Boskoop
    Berichten
    1.159

    Standaard

    er zijn sr amp die met alnicos lekker klinken er zijn er ook zat die met ceramische prima klinken ...Blackface en ceramisch is in principe een vrij goed te pruimen combinatie.

  8. #528
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Voor degenen die aan het sparen zijn voor een nieuwe hernia: Silverface Twin Reverb voor maar €1100. Niet meer geheel origineel vermoed ik, maar desalniettemin lijkt het mij een steal...
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  9. #529
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Niet goedkoop, maar ik vermoed wel redelijk zeldzaam in de Benelux: jaren 60 Selmer voor €2500.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  10. #530
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Piggyback Bassman uit 1971: €1100
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top