Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 28
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Berichten
    1.435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    JMP-1 is denk ik wel goed voor wat je zoekt. Die Kitty Hawk is ook niet verkeerd maar je moet wel het speciale KH sausje trekken, er zit een soort mid in wat heel eigen maar ook nogal dominant is.
    Dit herken ik eigenlijk totaal niet. Wat ik wel herken is dat er veel laag in zit en dat hij erg warm klinkt, helemaal nooit schel. Hangt misschien ook af van de gebruikte buizen. In de mijne zitten nieuwe EH buisjes.
    Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
    Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Is een ADA MP1 niks leuk voor Chuck? Ik weet wel niet hoe duur die dingen verkocht worden.

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    ..wel foto's als je iets gevonden hebt he?
    foto's + clips in het post je rack forum als bedankje, maak je geen zorgen.

    Ik heb even wat huiswerk gedaan en ik denk dat ik het zo ga doen:
    Ik ga op zoek naar een gp-1000 of een ada mp-1, wat ik hoor in clips en dergelijke klinkt gewoon als wat ik zoek en ze zijn allebei prima betaalbaar (mits vindbaar).

    Als ze gegen vallen of ik kan ze echt niet vinden ga ik gewoon lekker aan een jmp-1 beginnen, daar kun je geen buil aan vallen volgens mij.

    Bedankt allemaal voor het verbreden van mijn horizon en als je nog iets te binnen schiet (of een advertentie): graag!

  4. #14
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  5. #15

    Standaard

    De mp-2 trekt me minder, misschien omdat er meteen zoveel extra onzin opzit, bovendien moet ik nog even een paar weken wachten met kopen zodat ik nu niet op een houtje hoef te bijten. Maar wel bedankt voor de moeite! Ik had hem zelf nog niet gezien.

    Ik zit er ook aan te denken om bijvoorbeeld zo'n mp-1 te kopen op ebay en dan kan ik hem door iemand mee laten nemen uit Amerika. Ze gaan daar voor +- 250 dollar, echt een koopje lijkt me. Bovendien hebben ze er daar wel genoeg voor iedereen.

    Ik word met de dag enthousiaster over die mp-1. En als ls ie niet bevalt kun je zelfs nog een hoop makkelijk uit te voeren mods toepassen die met tekst en uitleg op www.adadepot.com staan beschreven, het kan niet leuker volgens mij.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    ADA MP-1 of SP77 van Soldano (wel de roze en niet de paarse).

  7. #17

    Standaard

    Ben ik weer,

    omdat ik wegens techinsche problemen Sander niet kan bereiken via de mail (ik ben op vakantie en alles is hier net even andersd en ik kan niet achter je mail komen op gitaarnet..); Enorm bedankt voor de tip van de ada mp-1 op marktplaats, ik heb meteen op de advertentie gereageerd en als het goed is kan ik hem komen uitproberen zo gauw ik terug ben.

    Hopelijk lees je dit en ik zal over een paar weken posten of het is gelukt en zoja met wat clips+foto's.

    met dankbare groet,

    Resly

  8. #18

    Standaard

    Nou ik heb eventueel ook nog een Marshall 9000 buizen preamp (voorzien van nieuwe buizen) over welke zowel de classic JMP sound en de Super Lead sound bevat. Hij klinkt echt goed (heb redelijk wat referentie materiaal gehad). Nadeel t.o.v. de JMP is dat je maar 2 sounds hebt, maar die zijn wel gelijk goed

    Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chuck_S. Bekijk bericht
    Ben ik weer,

    omdat ik wegens techinsche problemen Sander niet kan bereiken via de mail (ik ben op vakantie en alles is hier net even andersd en ik kan niet achter je mail komen op gitaarnet..); Enorm bedankt voor de tip van de ada mp-1 op marktplaats, ik heb meteen op de advertentie gereageerd en als het goed is kan ik hem komen uitproberen zo gauw ik terug ben.

    Hopelijk lees je dit en ik zal over een paar weken posten of het is gelukt en zoja met wat clips+foto's.

    met dankbare groet,

    Resly
    Mooi dat het gelukt is en graag gedaan, ik ben benieuwd naar je ervaringen!
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  10. #20

    Standaard

    Hoe is dit afgelopen?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top