Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19

Discussie: All-in-one pedaal

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    1.032

    Standaard

    Okee, kan iemand mij zeggen waar ik ergens op internet informatie vind over all-round pedalen (waar je dus een stuk of 30 effecten in kan programmeren), met reverb, chorus, delay, etc.?
    Want ik heb dus echt geen idee hoe duur die shit is...

  2. #2

    Standaard

    Je kan opzoek gaan naar een site van ZOOM. Er goedkoop, en leuk ook voor beginners. Verder heeft digitech (www.digitech.com). ook nog wel leuke dingen. Kan ze ook op de computer aansluiten enzo. uhh Boss GT-3/5/6. http://www.bossus.com . Tja, en verder heeft Korg geloof ik ook nog wel iets. maar daar weet ik de site niet van. suc6 ermee

  3. #3

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    De Korg AX1500, behoorlijk uitgebreid ding, staat bij veel winkels in de aanbieding voor 299 euro.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 december 2001
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    533

    Standaard

    zoeken op multi-effect units, dat zie je wat vaker op internet dan 'all in one e.d.'

  6. #6
    Junior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    20

    Standaard

    zoom 606 zit ook een wah pedaal op,en multi effects

  7. #7

    Standaard

    Hai everybody,
    Ik gebruik momenteel de ZOOM GFX-707.Heb m gekocht voor 450 piek.Ik sta er van te kijken hoeveel dattie in huis heeft.Zeker voor die prijs.De echo`s zijn minder maar de rest vind ik zeer okee.Als je nog niks van effecten in huis hebt dan is dit wel een must om je in de effectenwereld te orienteren.Hij heeft 60 voorgedefinieerde patches welke je een hele goeie indruk geven van de verschillende sounds.Verder zit er nog een amp-simulator, een pedal(met diverse functionaliteiten), een stemapparaat,een drumcomputertje, een samplertje en een jam-play functie op.Kortom zeer veelzijdig en voor die prijs eigelijk voor niks.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    ik denk dat jij op zoek moet gaan naar een zoom 4040 !! daar heb ik in het begin een tijd op gespeelt, en het was een goed dingetje !

    meestal 2e hands maar 140 euro ooid.

    succes ermee

  9. #9
    Member
    Geregistreerd
    28 maart 2003
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    32

    Standaard

    k heb een v-amp 2 van behringer, wel lekker apparaatje, kost 170 euro, zit alles in behalve een behoorlijke wah (wel auto-wah maar die is wat minder), en een octaver

  10. #10
    Junior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2003
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    13

    Standaard

    Ik heb een Zoom 2020 te koop. Kijk voor info op http://www.samsontech.com/products/p...&brandID=4

    Als je geinteresseerd bent moet je maar ff mailen naar houweling@lycos.com

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top