Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 78
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juni 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    271

    Standaard American Fender Vraagje

    Hey allemaal ,

    Ik ga deze week een nieuwe gitaar kopen en denk aan deze:

    http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/...IT0012535-000#

    Een aantal vragen:
    1:Het klopt toch dat dit een VOL amerikaanse fender is (ook amerikaanse elemente?) (er staat made in USA op kop)
    2:Wat is jullie indruk over deze gitaar?
    3: Mijn max is 1200 euro, als je betere iedeen hebt, zou je die dan kunnen laten weten Ik speel meestal muziek zoals blues/britpop(arctic monkeys ect)/rock

    Bedankt voor jullie hulp alvast!
    Bart

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Thumbs up

    1. Ja...

    2. MOOIE gitaar! Hoe die klinkt kun je alleen zelf achter komen, dat is altijd nog de vraag natuurlijk.

    3. Nette gitaar voor een mooie prijs. Ik zou een Classic Player Mex kopen als het niet perse een Usa hoeft te zijn. Zelfde kwaliteit en sound.

    R.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juni 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    271

    Standaard

    Thanks voor je snelle reactie...

    Ik ben nu al n maandje verliefd op dat ding, en heb gespaard voor een amerikaanse. Heb nu genoeg bij elkaar, en ik ga em misschien, na test, overmorge halen Ga em eerst effe bespele en liegen over mn maximum bedrag zodat ik alle gitare uit kan teste guehue
    (L)

    Hoop hier van te voren ff meer zekerheid te krijgen over mn mogelijke aankoop
    Laatst gewijzigd door Dealer; 17 juni 2009 om 03:29

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2006
    Locatie
    The foothills of the headlands
    Berichten
    864

    Standaard

    Heb je ook gedacht aan 2dehandse USA Fenders? Als het meezit kan je misschien een '57 of '62 RI vinden.
    Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juni 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    271

    Standaard

    heb ik zeker aan gedacht maar ik wil eigk nu een gitaar met mijn eigen verhaal

    Ik wil mijn gebruikskenmerken er over 10 jaar op kunnen zien

    pff jullie zijn nog laat online ik kwam toevallig net uit t cafe:P

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 november 2004
    Berichten
    2.915

    Standaard

    Ja, ik wil niet spammen maar je moet eens even kijken naar de advertentie in mijn handtekening hier beneden. Dan heb je in je budget een vele duurdere gitaar

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Standaard USA strat is weinig mis mee, maar kies met je oren en je handen en minder met je ogen....pak er lucraak een aantal uit het rek en kies datgene wat je het meest aanspreekt...
    Ik heb een paar jaar geleden voor € 750 een USA 1962 reissue gekocht, met tweedcase erbij, zonder noemenswaardige gebruikerssporen...het kan dus wel....heb je ook nog wat geld over voor andere belangrijke zaken, wat wel zo prettig is.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas Bekijk bericht
    1. Ja...

    2. MOOIE gitaar! Hoe die klinkt kun je alleen zelf achter komen, dat is altijd nog de vraag natuurlijk.

    3. Nette gitaar voor een mooie prijs. Ik zou een Classic Player Mex kopen als het niet perse een Usa hoeft te zijn. Zelfde kwaliteit en sound.

    R.
    Die Classic Players zijn idd uiterst geschikte instrumenten, veel betere prijs-kwaliteit verhouding dan Amerikaanse strats. Wil je toch dat geld uitgeven, leg misschien iets bij en koop een Haar-strat. Dan kun je echt heel je leven vooruit, die zijn zoveel beter dan een Fender!
    And the waiter served my coffee with a consolation sigh.
    You remind Anna, if she asks why.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Voor rond de €1200 zou ik voor een 57 RI gaan , vind ik persoonlijk veel beter dan de USA standaard , 2dehands goed te scoren , ook zonder gebruikssporen. Betere elementen (57/62) ,betere hardware , heerlijke hals.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Voor rond de €1200 zou ik voor een 57 RI gaan , vind ik persoonlijk veel beter dan de USA standaard , 2dehands goed te scoren , ook zonder gebruikssporen. Betere elementen (57/62) ,betere hardware , heerlijke hals.
    Zo ik in je sig kan lezen ben je hier ook voor gegaan ^^

    Het zou wel vreemd zijn als je dan wat anders aan zou raden....

    Ik zou lekker voor een tweedehands USA gaan. Lekker goedkoop, en goed door te verkopen als je er vanaf wil (in tegenstelling tot bv. een signaturemodel )

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top