Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 46
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker Bekijk bericht
    Die heb ik bij musicallin.nl voor € 5,-- de volgende dag bezorgd zonder extra kosten, betalen binnen 8 dagen.
    Ja en ik dus voor 2.80 euro... zonder extra kosten :-P.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 mei 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    295

    Standaard

    Ik bestel nu ook al een tijdje via neky. Buitengewoon tevreden.
    Gewoon via Paypal betalen. Heb alleen wel iets vreemds, bij het overschakelen naar Paypal crasht mijn browser steeds. Na een mailtje krijg ik dan keurig een betalingsverzoek en dan gaat het wel goed.

    Let idd wel op het maximum bedrag. Boven de 22 euro moet je invoerrechten gaan betalen. Ik houd het steeds op een setje of 4. De verzendkosten zijn dan ook maar 4 dollar. Levering is meestal iets van een dikke week.

    Hans
    Main gear: Larrivee D03-R, Musicman Luke, Koch Studiotone

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Locatie
    Bedum
    Berichten
    1.519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deryck Bekijk bericht
    pas wel op met importrechten, aangezien je boven de 22 euro btw moet gaan dokken. Dan ben je, als je bepaalde snaren koopt, niet goedkoper uit incl verzendkosten.
    Invoerrechten zijn toch maar 20% ofzo?
    Da's dan nog steeds goedkoper....
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

  4. #24

    Standaard

    Je moet alleen die 20% betalen als de douane het oppakt. Kleine kans met zoiets kleins als snaren.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    112

    Standaard

    Zijn er hier mensen met interesse in een soort van inkoopactie? ik had ze eens even gemaild met de vraag of er een soort van quantumkorting mogelijk is. Vanaf 50 setjes van hetzelfde type was er wel wat bespreekbaar. Zit je wel met BTW/invoerrechten (dat laatste vanaf 150E dacht ik me te herinneren) die je moet gaan betalen vanwege de hoge totaalprijs, maar dit wordt ook weer enigszins weggewerkt door de verzendkosten. Stel dat er animo voor is (geef dan meteen aan hoeveel je denkt te willen kopen) dan wil ik er wel eens een rekensommetje voor maken, en nog een keer contact opnemen met Neky om over een concreter voorstel te praten.

    Denk dat dit voor veel mensen makkelijker is omdat iets bestellen in de VS misschien toch wel een drempel is. Het duurt wat langer, maar minimaal 1/3 minder in prijs telt toch lekker op vanaf een setje of 5.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2008
    Locatie
    Rijswijk
    Berichten
    2.265

    Standaard

    Sorry, kheb hier net 5 pakjes van binnen gekregen, dus kan weer even vooruit!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    mezelf, een homo, iemand die niet helemaal 100% is, wat de hele school weet

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Ik ben bang dat zo'n inkoopactie niet gaat werken, na aftrek van invoerrechten hou je niet veel korting meer over. Dan kan je beter gewoon elke keer 4-5 setjes kopen denk ik.

    IK heb zelf vorige week mijn bestelling binnengekregen, duurde wat lang (2-3 weken), maar het is dan wel erg goedkoop.

  8. #28

    Standaard

    Ik denk dat neky niet nog goedkoper gaat zitten. Ze zijn al goedkoop. Gisteren 4 setjes besteld, vergat alleen dat ik mijn paypal opgeheven had
    Nu de euro steeds verder weg zakt kan je beter even een voorraadje bestellen. Als Spanje en Italie ook in de problemen gaan komen zakt de euro nog veel verder weg.

  9. #29

    Standaard

    Ik denk dat neky niet nog goedkoper gaat zitten. Ze zijn al goedkoop. Gisteren 4 setjes besteld, vergat alleen dat ik mijn paypal opgeheven had
    Nu de euro steeds verder weg zakt kan je beter even een voorraadje bestellen. Als Spanje en Italie ook in de problemen gaan komen zakt de euro nog veel verder weg.

    Martin snaren omgerekend onder de E2.50 geweest. Dat is best leuk snaren wisselen.
    Nu weer iets meer.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2007
    Locatie
    Maastreeech
    Berichten
    2.596

    Standaard

    Jammer dat ze de Skinny Tops Heavy Bottoms niet meer in voorraad hebben, heb gisteren de laatste kunnen bestellen. Ironisch gewoon, dat een pakje snaren helemaal vanuit America in totaal nog gewoon veel goedkoper is dan op de fiets stappen en in de winkel halen!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top