Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25

Discussie: [Tenson SG] Halen?

  1. #21
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rararr Bekijk bericht
    Ik ga idd wel kijken voor een tweedehandse dan... maar als die dan toch kapot gaat ga ik echt huilen
    Zoals ik al zei: neem iemand mee met verstand van zaken! Dat scheelt een hoop ellende van een eventuele miskoop. Het is geen garantie, maar het kan zeer zeker helpen.
    Gezocht: Ibanez DE7

  2. #22
    Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    45

    Standaard

    Ik ken niemand die er verstand van heb.. maar ik mag aanemen dat de verkopers dat wel hebben.. hoewel het hun alleen om het geld gaat.. die tenson sg werdt ook van gezegd dat hij perfect zou zijn voor mij... terwijl het dus in de realiteit een kut merk is

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    Die tenson is vast geen richtige kutgitaar. Dat zijn gitaren die prima zijn om op te beginnen maar werkelijk niet meer dan dat. Voor hetzelfde bedrag kun je tweedehands een gitaar kopen die minimaal twee keer zo goed en helemaal mooi mee genomen bij een eventueele verkoop zijn waarde behoud. Die tenson is op het moment dat je hem thuis hebt staan met geluk nog de helft waard.

    Van forumleden zou ik bijna blind gitaren durven kopen. Je zou op marktplaats kunnen kijken daar zijn bepaalde verkopers die zijn gecontroleerde verkopers .Dan krijg je je geld terug als het products niet zo goed als in de advertentie beschreven, je het niet krijgt, Het kapot is gegaan voordat jij het binnenkreeg etc. Ben dat zelf ook op marktplaats.

    Er vanuit gaan dat de verkopers in een gitaarwinkel er verstand van hebben kan gevaarlijk zijn dat ligt aan de winkel. Hier in de buurt hebben ze een winkel daar koop ik nog geen plectrum. Die gasten weten werkelijk niet waar ze het over hebben.

    Ik heb geen problemen met tweedehands van de 110 gitaren momenteel in mijn collectie zijn er hooguit 10 nieuw gekocht, van alle amps hier is er geen eentje nieuw gekocht.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  4. #24

    Standaard

    Op diezelfde Tenson ben in een aantal jaar terug begonnen. Zal hem niet aan je aanraden. Speelde en klonk aardig bagger namelijk. Voor net wat meer heb je een nieuwe London city! Daar speel ik nu nogsteeds veel op ondanks mijn dure Ibanez.
    Controlling your minds, smashing your dreams.

  5. #25
    Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    45

    Standaard

    Tja.. klinkt mischien knullig maar ik wil het liefste een ander soort model dan de rock body, heb hem nu zelf dus mischien leuk om dan uiteindelijk toch een leuker model te kiezen. Natuurlijk gaat het niet om uiterlijk voor mij maar als het kan dan toch liever iets leukers dan de rockbody... maar jullie hebben gelijk ik ga kijken of ik mischien iets leuks zie.. geld heb ik voorlopig toch niet dus iig maakt het niks uit

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top