Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 52 van 52
  1. #51

    Standaard

    het zal zeker een goed aankoop zijn, en goede kwaliteit voor het geld, maar het is moeilijk te geloven dat London City een eigen fabriek in China heeft.

    ook al heeft London City een eigen hout voorraad, dan lijkt me het niet zo efficient voor hun om hout uit (waarschijnlijk) de US te kopen, dan door te sturen naar China om een speciale oplage voor hun te laten bouwen.

    gezien het alleen in NL en Belgie wordt verkocht zal het maar een relatief lage productie zijn, dus lijkt het me meer waarschijnlijk een bestaand model is met een London City Logo er op
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thomas_lc Bekijk bericht
    Ben stoffers :P?

    Heb bij hem ook mijn LC gehaald
    Ghe ghe, Ben idd ja

    @ Orgasmocaster: LC heeft geen EIGEN fabriek, de LC's en Farida's komen uit één en dezelfde fabriek, en ik dacht dat Richwood daar ook uit kwam, maar dat weet ik niet zeker. Het is wél zo dat de LC's gewoon aan een stuk hogere eisen voldoen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top