Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 52
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.173

    Standaard

    toen ik Mijn LC Comet kocht had ik toch dezelfde ervaring hoor: Ik heb ook vergeleken en twee standaard USA Tele's waren gewoonweg minder goed dan die LC.

    MS

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik heb ze niet vergeleken met de AVRI's, maar de LC's die ik heb getest, konden makkelijk de strijd aan met de meeste goedkopere Fender series, inclusief de American Standard Series.

    Geficiteerd met je aanwinst!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Bekijk bericht
    Gefeliciteerd! Ziet er goed uit!

    Maar een LC beter dan een standard USA en zelfs een AVRI? Dat vind ik op zijn minst gezegd straf
    Het is zeker wel mogelijk (niet dat ik er ervaring mee heb) maar er word hier tenslotte vaak genoeg geroepen dat elk duur merk zijn zondagochtend modellen heeft en elk goedkoop merk positieve uitschieters. Ik heb tot nu toe op 3 verschillende london city comet's gespeeld en was 2x blij verrast. Als je er plm 30 hebt om te proberen (zoals de topicstarter had) dan is de kans bijzonder groot dat er een of twee tussen zitten die beter zijn, of beter bij de smaak van de bespeler passen, dan de duurdere fender.


    edit: En ja natuurlijk, veel plezier met je nieuwe gitaar!!!!!!! Ik wil er nog steeds ook een, maar dan moet er eerst het een en ander verkocht worden hier!
    Laatst gewijzigd door budje; 31 mei 2009 om 09:14

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 december 2007
    Locatie
    Lede
    Berichten
    339

    Standaard

    Proficiat met de mooie aankoop! Je hoort het keer op keer, deze gitaartjes zijn blijkbaar echt top voor hun prijs. Ik moet me er ook maar eens eentje aanschaffen.
    Wat kosten deze zoal nieuw? Ik zie ze aan € 150 - € 220 tweedehands passeren, maar nieuw heb ik ze nog niet gezien.
    ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.

  5. #15

    Standaard

    Toevallig vorige week zaterdag ben ik ook bij die souman in Wezep geweest

    Die sunburst die je tussen die 6 had zitten was die 2tone? Die beviel mij namelijk ook wel maar ik had toch de 3tone genomen die naar mijn idee iets beter was.
    Gefeli iig

    Voor degene die het wou weten ze kosten daar nieuw 209 euro dacht ik

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Gefeliciteerd , tele's zijn te gek . De deuren kunnen op slot in Corona

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Gefeliciteerd, met de gitaar natuurlijk en met je "open mind", geen merkblindheid zoals je hier helaas zoveel ziet. Ik heb een butterscotch blonde met de (sonokelin?) toets. Heb er inmiddels GFS little punchers op, iets meer output, wat strakker overstuurd enz. Maar m.n. het originele brug element was echt prima. Hals element vond ik wat te wollig, je kan eens proberen hem uit zijn blikken doosje te bevrijden.

    Misschien dat ik er nog eens een Wilkinson brug op zet met van die messing "compensated" zadeltjes. Ik heb al 2 complete optredens, een setje en diverse repetities gedaan met de Comet, hij blijft moeiteloos overeind. De mijne was 200 euri nieuw met wat lakschade. Lekker belangrijk. Een gitaartje van 200 euri dat het makkelijk trekt live, ideaal toch. Kan je je 2000 euri Fender CS lekker thuis houden.

  8. #18

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
    toen ik Mijn LC Comet kocht had ik toch dezelfde ervaring hoor: Ik heb ook vergeleken en twee standaard USA Tele's waren gewoonweg minder goed dan die LC.

    MS
    Wel opvallend en dat zegt ook wel iets.....

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    mooie gitaar en leuke warenvergelijking.

    Ik heb er laatst ook drie getest, afwerking is heel goed en geluid was mooi telegeluid, ik had echter geen Fender bij de hand als vergelijkingsmateriaal.

    Denk dat ik maar eens een 2e hands exemplaar op de kop ga tikken

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top