Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19
  1. #1

    Standaard

    hoi.

    Ik zou graag een goede gitaar erbij hebben met een goed geluid. ik heb een gibson lp maar voor sommige nummers zou ik een twangy geluidje nodig hebben.
    helaas een strat ligt me niet echt maar sommige ibanezjes weer wel.
    welke gitaar heeft er een leuk singlecoil geluid maar ook een leuk scheur geluidje.
    het gaat erom om funk, blues, rock, en cleane dingetjes mee te kunnen doen maar ook weleeens om te scheuren. die steve vai gitaren vind ik wel interesant maar ik heb ern og geen ervaring mee.

    welke gtaar hiervoor???

    Nocki

  2. #2
    Junior Member
    Geregistreerd
    24 maart 2003
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    6

    Standaard

    alle gitaren wel, als je de E-snaar maar vervangt door een nickle-wounded aarshaar

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Op 2003-03-24 20:34, schreef Nocki:
    hoi.

    Ik zou graag een goede gitaar erbij hebben met een goed geluid. ik heb een gibson lp maar voor sommige nummers zou ik een twangy geluidje nodig hebben.
    helaas een strat ligt me niet echt maar sommige ibanezjes weer wel.
    welke gitaar heeft er een leuk singlecoil geluid maar ook een leuk scheur geluidje.
    het gaat erom om funk, blues, rock, en cleane dingetjes mee te kunnen doen maar ook weleeens om te scheuren. die steve vai gitaren vind ik wel interesant maar ik heb ern og geen ervaring mee.

    welke gtaar hiervoor???

    Nocki
    ik heb nog wel een paar Musicmans voor je te koop, je woont toch dichtbij nu de tunnel er is.
    In welke band zit/zat jij trouwens, ben wel bekend in Terneuzen..

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    18 januari 2002
    Locatie
    Rdam
    Berichten
    56

    Standaard