Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 6141516
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 160
  1. #151

    Standaard

    Is Guttlin je achternaam?

    Want ik vind Guttlin best een coole naam als merk (voor gitaren).
    it's better to burn out than to fade away

  2. #152
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    nee, Guttlin is naam die ik voor mijn gitaarmerk heb bedacht.

  3. #153
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard

    Prachtige gitaren die Supreme Tux is erg sexy. Ben benieuwd hoe die in wit zou zijn.
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

  4. #154
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    Vandaag eerste optreden gedaan met de guttin en ze hield zich goed. Heeft echt een beetje een contrabas achtig klank I'm lovin it.

    Heeft al een klein lakbeschadigingje opgelopen zag ik. Vee lpositieve reactie van publiek, PA mensne en de band voor ons (3 daft monkeys). Super geslaagd. Zodra ik foto's heb worden ze gepost.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  5. #155
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    hey saf, tof om te horen. ja contrabas achtig vond ik ook al. Heb je der nu dikkere snaren opgelegd?

  6. #156
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    Nee, heb deze snaren erop laten ligggen. Heeft wel wat die lage snaarspanning. Heb de actie ook extra wat hoger gelaten. Vind het echt heerlijk. Mijn maten vinden de kleur alleen te heftig! Sukkels....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  7. #157
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saf Bekijk bericht
    Nee, heb deze snaren erop laten ligggen. Heeft wel wat die lage snaarspanning. Heb de actie ook extra wat hoger gelaten. Vind het echt heerlijk. Mijn maten vinden de kleur alleen te heftig! Sukkels....
    wat?! ach, 't is geweten dat heel wat mannen kleurenblind zijn. nu wil het toeval dat jij in een band zit met allemaal van dat soort anders validen

  8. #158
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 juli 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    945

    Standaard

    Heb net dit topic zitten lezen, al wat ik kan zeggen is WAUW! Diep respect hier vanuit Amsterdam! Als ik dat vergelijk met mijn geknoei (letterlijk) met secondenlijm en fretjes besef ik pas echt hoever ik nog te gaan heb voor ik een beetje een gitaar kan maken, maar het inspireert wel enorm.
    fietsi veni vidi

  9. #159
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    Zijn mafkezen, ach nog een keer met hun optreden.. Zoek dan mensen die mijn bas wel mooi vinden voor een nieuwe band.

    Verbaasde me over de balans in live situatie is toch altijd anders dan thuis. Met over het podium rennen, springen, gek doen perfect. Ook het gewicht wat een stuk meer is dan mijn andere main bassen (allen "het blok" is zwaarder) viel me zeker mee. Was een optreden van 2 x 3 kwartier plus toegaves maar geen zere schouder ofzo. Al met al is hij/zij met vlag en wimpel geslaagd.

    En ze klinkt heerlijk dik over mijn bassman. En gelukkig niet teveel output, was daar een beetje bang voor met humbucker pup. Moet geen bas met veel output.

    Bespeelbaarheid en klank past perfect bij mijn stijl.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  10. #160
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flitslicht Bekijk bericht
    Heb net dit topic zitten lezen, al wat ik kan zeggen is WAUW! Diep respect hier vanuit Amsterdam! Als ik dat vergelijk met mijn geknoei (letterlijk) met secondenlijm en fretjes besef ik pas echt hoever ik nog te gaan heb voor ik een beetje een gitaar kan maken, maar het inspireert wel enorm.
    thx flitslicht, ik ben ook begonnen met bouwen door het bekijken van bouwtopics op dit forum.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top