Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 63

Discussie: Kleding

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard Kleding

    Kleding op het podium. Iemand die er bewust mee bezig is? Eenheid in de band of iedereen voor zich?
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    Zeker weten een dikke +1 voor eenheid. Eenmaal een paar foto's terug gezien waarop het allemaal zo erg met elkaar vloekte dat ik nu toch echt wel van mening ben dat je over zoiets moet nadenken als je serieus met je band bezig bent.

    Bij de ene band is de dresscode normaal zwart met roze, maar we zijn ook wel eens in het zwart/groen gegaan (bijv st patricksday oid..). Met mn bruiloftsband heeft iedereen een nette zwarte broek met dito bloes en heeft ieder een eigen kleur stropdas. De laatste (feest)set heeft iedereen dan een t-shirt of polo van de band aan (wit met bandlogo).

    Het totaalplaatje is erg belangrijk vind ik.

    R.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Wij bijna altijd zwarte broek, met wit t-shirt (hemd)


    Grtz,

    K(enny)

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    WIj hebben altijd allemaal iets wits aan.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas Bekijk bericht
    Zeker weten een dikke +1 voor eenheid. Eenmaal een paar foto's terug gezien waarop het allemaal zo erg met elkaar vloekte dat ik nu toch echt wel van mening ben dat je over zoiets moet nadenken als je serieus met je band bezig bent.

    Bij de ene band is de dresscode normaal zwart met roze, maar we zijn ook wel eens in het zwart/groen gegaan (bijv st patricksday oid..). Met mn bruiloftsband heeft iedereen een nette zwarte broek met dito bloes en heeft ieder een eigen kleur stropdas. De laatste (feest)set heeft iedereen dan een t-shirt of polo van de band aan (wit met bandlogo).

    Het totaalplaatje is erg belangrijk vind ik.

    R.
    Totaal plaatje hebben we voor The Hips erg laten wegen! Omdat we als huis kleur roze hebben, moeten we er ook gebruik van maken!

    En wat Roy zegt, voor speciale gelegenheden ( studenten feestjes, bruiloften en dergelijke ) Kleden we ons nog wel anders.

    Ik ben ook voor hoeden! kunnen heel wat toevoegen aan je band
    ----

    // City Of Life //

  6. #6

    Standaard

    wij letten er zeker op, niks zo irritant als een band die eruit ziet alsof ze even koffiepauze hebben tijdens kantooruren. Zie foto's op de website, het voegt zeker iets toe!

    edit: plaatje erbij

    Laatst gewijzigd door Harry; 28 mei 2009 om 11:29

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard


    Je moet er niet uitzien alsof je zo uit het publiek gestapt bent (vind ik dan). Zo staan wij erbij. Niet precies hetzelfde, maar wel 1 stijl. Ik probeer wel net ff grappige pakken, dassen of overhemden te scoren of zo, dat het niet een standaard bruiloften-en-begrafenissenpak wordt. Aan de andere kant moet het voor ons ook weer niet te feestelijk worden (ruches en glitter en zo), daar is onze muziek niet geschikt voor. Ik heb altijd all-stars onder m'n pak omdat ik de hele avond aan m'n volumepedaal en/of m'n wah geplakt sta en op nette herenschoenen trek ik dat niet.
    Laatst gewijzigd door EuroCinema; 28 mei 2009 om 10:09

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    We kwamen er nooit uit dus besloten we om niks aan te doen
    -

  9. #9
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.715

    Standaard

    Zelfde als bij rutger... geen consensus dus dan maar gewoon.

    Bij de bluesband hebben we 't zelfs bewust 't normale kloffie gehouden. Te veel bluesbands waar je plots mannen met hoeden ziet die er niet uitzien en die dan precies die blues gaan spelen waarbij die hoed niet past .

    Misschien dat ik 't vanavond wel weer 'ns aansnijd. Kan geen kwaad om er zo nu en dan nog ff over te denken. Het KAN idd wel iets toevoegen...

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    leiderdorp
    Berichten
    2.302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Zelfde als bij rutger... geen consensus dus dan maar gewoon.
    volgens mij moet je die zin van rutger nog eens lezen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top